Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Nu har även jag börjat med Vinted. La upp två annonser igår. Hur lång tid brukar det ta innan man får något napp? Funkar det lite så som att ifall man inte fått napp inom de första 24 h så blir det inget sen heller? Ska man boosta? Lönar det sig verkligen?
Tiotusenkronorsfrågan :D
Jag vet tyvärr inte men @skiesabove har väl sålt massor?
Jag tycker jag oftast säljer inom några dagar men även "gamla godingar" kan komma iväg i typ en bundle (när en person köper flera saker). Aldrig testat boost. Tycker jag får sådär napp på att sänka priser på favoritmärkta saker.
 
Tiotusenkronorsfrågan :D
Jag vet tyvärr inte men @skiesabove har väl sålt massor?
Jag tycker jag oftast säljer inom några dagar men även "gamla godingar" kan komma iväg i typ en bundle (när en person köper flera saker). Aldrig testat boost. Tycker jag får sådär napp på att sänka priser på favoritmärkta saker.

Inte på vinted, but I wish 😛.

Jag har sålt mycket och snabbt via Hästnet och FB däremot.
 
Rensat hallbyrån med tre lådor, vardagsrummsbänken med sex skåp, stora förvaringsskåpet till växt prylarna och städskåpet och varit hänsynslös med bortsorteranded. Orkar inte ha grejer kvar "för att kanske". Nope, har det bara tagit plats får det ett nytt hem.
Det är så tomt!!🥳 Och så lätt i själen!!🤩

På Vintern har jag lyckas sälja "skräp". Eller ja. Små prylar som bara legat och samlat damm. En gammal väckarklocka och elva ramar. Billigt billigt men jag blir av med det och får en liten slant.
 
Och jag gjorde uttag 18e och 19e april, fick in pengarna 22a och 23e. Skulle nog också prata med banken i väntan på svar från Vinted @DarkInNight
@Nixehen @Blyger

Jag har också tagit ut tidigare utan problem.

Har lite begränsat med ork för tillfället och måste prioritera energin till viktigare grejer så samtal till banken får vänta lite. Jag har läst om andra som haft samma problem och för några har pengarna till slut kommit, och hos de flesta verkar banken inte kunnat göra något.
Så jag avvaktar på svar från Vinted och hoppas pengarna plötsligt dyker upp.
 
Jag har rensat ut recept från tidningar och samlat alla i en hög (tidningar) som jag ska slänga i tidningsinsamlingen, tror faktiskt det finns en på jobbet, så kan ju lika bra dumpa dem i väskan till på måndag så följer de med dit oavsett om jag vill eller ej. :) Recepten i fråga ska in i en pärm, ligger just nu i en sådan där tidskriftbox eller vad de heter, bland andra recept, från tex... ja, den boxen maträtter jag beställde tidigare.

Funderar på att panta lite i dag. Ser fortfarande fram emot bättre väder för då ska jag gå ut i förrådet och börja lite där. Vill ju skaffa mig en hylla och ha där, eller ett skåp, så att jag kan ha tex köksprylar som jag använder, men sällan, mer lättillgängligt än nerpackat, för det får ju inte plats med något här inne. Och sortera ut sådant jag ändå inte behöver. Lite som några av er här, vara lite hård. trots att jag var det när jag flyttade hit.
 
Det andra monopolet sålt :) fick med mig två små pappkassar med ett antal äldre muggar osv från min farmor förra veckan, fått ut nästan allt på Vinted och 3 muggar sålda åtminstone :) en köpare var så gullig, hon köpte en mugg med katter på, och så skrev hon ett meddelande att hon blev så glad över att se muggen, för hon hade en lika katt som det var på muggen bild, och så skickade hon ett foto på sin katt 😍 tyckte det var gulligt gjort av henne!
 
Jag har gått igenom och rensat i några av kökslådorna så nu är en massa köksredskap utrensade som jag ska försöka bli av med. Jag gick också igenom djurens medicinlåda, marsvinens lådor och Bellas låda där de har mat och godis och andra grejer. Det blev en massa mediciner som ska lämnas i på apoteket. Jag ska gå igenom mitt medicinskåp också så jag kan lämna in allt på samma gång
 
Jag är lite nyfiken på vad ni andra säljer, törs ni dela ert användarnamn på Vinted?

Mitt är wildahilda21 om någon vill kolla på min garderob?
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Happimess
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 614
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 384
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 953
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp