Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 338

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vissa system säger att paketet skickats när fraktsedeln är skapad. Vad står det på spårningen?
Ja men tack , det tänkte jag inte på att kolla!
Såhär står det när jag följer fraktspårningen.
Screenshot_20250619_152232_Samsung Internet.webp

Så nu känns det bättre :)
Blev ju himla glad att den blev såld, ville inte ha strul som gjorde den osåld eller försvunnen.

Det är dock lite synd att det inte någonstans står bekräftelse på dag och tid UPS ska hämta. Jag VET att det är på måndag 24 e, men jag TROR att det är mellan 08-16.

Två par till skor sålda :bump: Tror att det bara finns ett par skor kvar på vinted nu. Jag har eventuellt något par till som ska ut som jag aldrig använder, men sedan är det ordentligt rensat bland skorna! Två par har även blivit bortsorterade pga trasiga

Så har jag överlevt som säljare på min andra "hästloppis". Ljudnivån i ridhuset var hög! Hur som så åkte vi dit med 9 fulla lådor och åkte hem med fem lådor typ "inte knökfulla". Fick in 3600:- på tre timmar! 2300 till mig och 1300 till dottern, katching.

Nu ska det som är kvar lämnas in till den nya andrahandsaffären i Skänninge.
Idag fick jag arslet ur och for till Skänninge med en låda blandade hästgrejer, det mesta nytt med lappar kvar... Vi var tämligen eniga om priser sånär som på longerspöt från Piskmakaren som nytt kostar 800:-. Det är inte använt men troligen svårsålt då folk inte vet vad handgjort betyder för kvaliten. Nu får vi se hur det går, blir grejerna sålda så har jag mer grejer att köra dit.

Idag fick jag arslet ur och for till Skänninge med en låda blandade hästgrejer, det mesta nytt med lappar kvar... Vi var tämligen eniga om priser sånär som på longerspöt från Piskmakaren som nytt kostar 800:-. Det är inte använt men troligen svårsålt då folk inte vet vad handgjort betyder för kvaliten. Nu får vi se hur det går, blir grejerna sålda så har jag mer grejer att köra dit.
Åh piskmakaren, jag har ett dressyrspö därifrån som jag håller hårt i.

Plötsligt händer det.
Idag blev vi faktiskt av med ett stort trasigt skåp som stått och tagit plats plus lite annat skrot, bl a några trasiga byrålådor. Så skönt!
Nu ska vi fixa fler banankartonger och få till bättre organiserad förvaring i förvaringsrummet där skåpet tog plats.

Jag ska också (igen) försöka leta upp en del som saknas till ett bord jag har så jag kan lägga ut en annons på det och de 4 stolarna som hör till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Årets bantningstråd