Nu är det levererat. Håller tummarna för att allt går smidigt med godkännandeSålt en sadel till Polen
Hon bokade via UPS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det levererat. Håller tummarna för att allt går smidigt med godkännandeSålt en sadel till Polen
Hon bokade via UPS
Regnar ute, är ledig och till och med sugen på att rensa. Men har sovit urkasst så det orkas inte rensas alls.
Kass timing tycker jag![]()
Så skönt att få draghjälp! (?)Exakt samma här.
Men i helgen ska vi ta ett rejält städ- och rensryck tillsammans jag och min man har vi bestämt.
Blir det inte bättre får vi väl dra ut allt vårt skrot i trädgården o ha majbrasa istället.
Rent allmänt tycker jag det är jätteviktigt att ge positiv feedback till företag när de sköter sig över förväntan bra. Jag brukar försöka komma ihåg att skriva en liten rad på Trustpilot när jag upplever att jag har fått ovanligt bra serviceDet skrivs ju ofta när saker strular. Så jag tänkte göra motsatsen nu och ge Vinted en tumme upp, har redan fått in mina 3000 kr på kontot. Det tog 7 timmar.
Jag tycker det är mer spännande att sälja än att köpa!Inspirerad av tråden har jag denna veckan börjat lägga upp lite saker på Vinted. Har fått sålt 3 t-shirts och ett par ballerinaskor. Skorna såldes på typ 5 min, sjukt najs
Det är ju rätt beroende framkallande det här, börjar direkt fundera på vad mer jag kan lägga ut![]()
Jaa, det är så tillfredsställande att säljaJag tycker det är mer spännande att sälja än att köpa!![]()