Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 338

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar inse att jag inte har tålamod för att låta förmedlingsställen sköta försäljning åt mig. Lämnade in påsen i april och den är inte sorterad ännu, vilket gör mig irriterad på mig själv att jag inte lärt mig att inte göra såhär.

Däremot är sadlarna de tog emot sålda. Men de kom ut på hemsidan nästan direkt :)

Ett till paket postat och ett "nytt" par av mina favoritskor som var helt utslitna anlände i morse med early bird. Ska kasta de gamla direkt,(för vad jag förstår är det ok att kasta trasiga/utslitna skor fortfarande) annars är jag bra på att behålla dem av någon anledning.

Fick ett ryck igår och rensade ut hinderboden. Tillkom 4 gamla hinderstöd, 4 trasiga bommar och ska så småningom även kassera ett par plank som har typ 40 år på nacken :)
Idag lastas allt på kärran samt 2 trasiga hästtäcken, 1 gammal lampa och lite kablar

Så gött!

Många av dunkarna är hela men ingen aning om vad som varit i dem. har använt dem som titthinder mm

skräp.webp

Funderar på att sälja ett par Dr Martens som jag köpte i höstas. Var så glad över att hitta ett par på Tradera, och de är så läckra (knallorange, lackade), men jag får verkligen skavsår varje gång jag använder dem - och inte lite heller :( .

Funderar på att sälja ett par Dr Martens som jag köpte i höstas. Var så glad över att hitta ett par på Tradera, och de är så läckra (knallorange, lackade), men jag får verkligen skavsår varje gång jag använder dem - och inte lite heller :( .
Om du gillar dem, ge inte upp! I början äter de ens fötter, men när man väl har gått in dem är de fantastiska!

Tydligen har antagningsbeskeden till uni kommit idag, så jag gick in på Studentapan och sänkte priserna på alla böcker jag har annons på där. Hellre att jag blir av med dem och får LITE pengar för det (och rätt mycket jobb...) än att jag ska behöva kasta dem i återvinningen. Det är ju också jobb, även om det inte är riktigt lika mycket.

Hur länge ska man vänta på betalning på Tradera innan man påminner köparen? Auktionen avslutades i måndags men det står att det gått två dagar?
Imorgon kan jag väl påminna köparen då?

Om du gillar dem, ge inte upp! I början äter de ens fötter, men när man väl har gått in dem är de fantastiska!

Oh, jag vet. Mina favoritskor är mina knähöga i körsbärsrött, med många (typ 15-16?) år på nacken ❤️:) . Men dessa känns annorlunda, har funderat på om de är ännu stelare i baktill pga lacken..

Edit: får se lite hur jag gör, har klickat hem ett par knähöga i svart och möjligen också ett par högklackade körsbärsröda på Tradera för att ha i höst.

Hur länge ska man vänta på betalning på Tradera innan man påminner köparen? Auktionen avslutades i måndags men det står att det gått två dagar?
Imorgon kan jag väl påminna köparen då?

Tror att Tradera skickar påminnelse när det gått tre dagar. Iaf har det varit så förut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka