Fick ut ett par annonser igår kväll
Har ett par nyköpta shorts som inte passar perfekt som också ska annonseras.
Har ett par nyköpta shorts som inte passar perfekt som också ska annonseras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ouch.. en femtiolapp för en hel kasse grejer känns som lite väl dåligt betalt@DarkInNight jag skickar inte heller iväg längre. Sist fyllde jag en kasse och fick typ.. en femtiolapp. Visserligen mer pyssel att sälja själv men väljer ändå hellre marketplace eller vinted.
Om du gillar dem, ge inte upp! I början äter de ens fötter, men när man väl har gått in dem är de fantastiska!Funderar på att sälja ett par Dr Martens som jag köpte i höstas. Var så glad över att hitta ett par på Tradera, och de är så läckra (knallorange, lackade), men jag får verkligen skavsår varje gång jag använder dem - och inte lite heller.
När jag missat betala har folk varit snabba typ 2 dagar...Hur länge ska man vänta på betalning på Tradera innan man påminner köparen? Auktionen avslutades i måndags men det står att det gått två dagar?
Imorgon kan jag väl påminna köparen då?
Om du gillar dem, ge inte upp! I början äter de ens fötter, men när man väl har gått in dem är de fantastiska!
Hur länge ska man vänta på betalning på Tradera innan man påminner köparen? Auktionen avslutades i måndags men det står att det gått två dagar?
Imorgon kan jag väl påminna köparen då?
Ok! Har inte sett nån sån info nånstans men avvaktar väl då.Tror att Tradera skickar påminnelse när det gått tre dagar. Iaf har det varit så förut.
Ok! Har inte sett nån sån info nånstans men avvaktar väl då.
Jag kollade förut och det står att man kan kontakta köparen efter några dagar så skrev ett meddelande inne på tradera men vet ju inte om hon läser det.Nej, inte jag heller, men jag har fått mail från Tradera när de skickat påminnelse till köparen.