Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag tyckte inte det var ett dåligt svarNu funkar det igen! Men under tiden jag väntade så fick jag ett rätt dåligt omdöme så nu har jag inte lust att lägga ut fler annonserLåter jag oartig i mitt svar? Det var svårt att få ihop allt inom teckenbegränsningen
Visa bifogad fil 177334
Nej jag tyckte inte det var ett dåligt svar![]()
Vad bra! Jag skrev först att om man vill ha snabbare leverans så får man köpa direkt från företag men det lät så oartigt så jag ändrade. Jag vill ju förklara för köparen samtidigt som jag inte vill skrämma bort framtida köpare. Jag har inte gett något omdöme alls. Vet inte hur jag ska formulera mig@Lyan Håller med inget dåligt svar, och bara ge tillbaka lika dåligt omdömen med samma svar.Brukar bli lite fart på köparna och ändra sig.
Ja och behöver man snabb leverans så får man be om det innan köp. Hade en som gjorde så nyligen, "kan du skicka imorgon så köper jag" vilket är helt rimligt. Annars får man vackert vänta.Vad bra! Jag skrev först att om man vill ha snabbare leverans så får man köpa direkt från företag men det lät så oartigt så jag ändrade. Jag vill ju förklara för köparen samtidigt som jag inte vill skrämma bort framtida köpare. Jag har inte gett något omdöme alls. Vet inte hur jag ska formulera mig![]()
Jo precis. Jag har haft flera som har frågat om det och om jag har möjlighet att posta fort så gör jag det.Ja och behöver man snabb leverans så får man be om det innan köp. Hade en som gjorde så nyligen, "kan du skicka imorgon så köper jag" vilket är helt rimligt. Annars får man vackert vänta.
Måste man skriva något?
Testa lägg ut tygerna på Vinted istället? Åtminstone jag sålde tyger för närmare 6000 kr på en vecka i höstasSegt på tygförsäljningsfronten.Funderar på att prisdumpa rejält bara för att bli av med det faktiskt.
Postade iaf fem paket med tyg och en jacka igår. Lite mindre grejer hemma och lite pengar in!![]()