Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag försöker dock ta relevanta mått eller nämna om storleken är "liten/stor". Tex på en tröja, så tar jag nått rakt över byst tex och skriver måttet.Ni som säljer kläder på Vinted - låter ni folk skicka tillbaka om det inte passar? Känner att det skulle bli bökigt..
Nej gud nej!Ni som säljer kläder på Vinted - låter ni folk skicka tillbaka om det inte passar? Känner att det skulle bli bökigt..
Enda kartonger jag sparar (från "hushållsapparater"), just ifall det ska skickasNu har jag två symaskiner som ska säljas. Har inte kvar kartongerna till dem.. Det gör det genast mer besvärligt. Får hoppas någon i närheten nappar.
Ja nu ångrar jag att jag inte släpade med dem i alla flyttarEnda kartonger jag sparar (från "hushållsapparater"), just ifall det ska skickas![]()
Jag har alltid packat dom i deras kartonger vid flyttar, säkrast såJa nu ångrar jag att jag inte släpade med dem i alla flyttar![]()
![]()
Så ambitiös har jag aldrig varitJag har alltid packat dom i deras kartonger vid flyttar, säkrast såhunnit med 15 flyttar under lika många år ungefär så varit väl värt det
![]()
Kanske var den summan köparen hade tillgänglig på sitt vintedkonto?Fick helt random ett pussel sålt på Vinted igår, ska posta det snart. Blev lite taggad att lägga upp nytt nu.
Samtidigt lite störd på köparen som prutade TVÅ KRONOR. Liksom varför ens?!
Upptäckte att jag glömt plocka ut pengar från Vinted, glatt överraskad över att man nu kunde välja summa själv att plocka ut.![]()
Kanske. Men ändå en störiga summa.Kanske var den summan köparen hade tillgänglig på sitt vintedkonto?![]()
Jag hade nog hivat iväg den på tippen ärligt talat. Annars är det nog ett bortskänkes. Kostar trots allt runt 900-1200 kr för service plus eventuella nya delar och det tror jag inte den är värd.Jag har ju också en symaskin ståendes här hemma. Den stora frågan är hur mycket den är värd för jag beskrev den såhär på facebook när jag letade nuvarande maskinenDet är roligt att få upp gamla inlägg ibland
Visa bifogad fil 180564
Jag har ju även en bordsåg som jag nog inte lär använda nu när jag inte har energi till att snickra längre![]()
Hiva den vill jag inte, men jag håller med om att den definitivt inte är värd mycket. Jag funderar på att serva den nya maskinen för den dummar sig också (det vilar en förbannelse över mig när det kommer till symaskinerJag hade nog hivat iväg den på tippen ärligt talat. Annars är det nog ett bortskänkes. Kostar trots allt runt 900-1200 kr för service plus eventuella nya delar och det tror jag inte den är värd.
Köpt en ny istället, 1700 kr på rea kostar den rosa i en av symaskinsbutikernaHiva den vill jag inte, men jag håller med om att den definitivt inte är värd mycket. Jag funderar på att serva den nya maskinen för den dummar sig också (det vilar en förbannelse över mig när det kommer till symaskiner) så kanske går det att tigga till mig ett paketpris så kan jag ha singern som backupmaskin
För jag tycker väldigt mycket om den när den funkar! Lagom korkskalleanpassad för någon så tekniskt handikappad som mig
![]()