Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 336

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Attans...

Försökte slänga bort bestick som jag HATAR men sambon bar näe de använder ju jag..

Så nu får han enbart de besticken men tror ni inte han går och hämtar de andra?? *morr* Ska smyg slänga dem tror jag....

Sen var vi hos svärmor och jag kom hem med gigantiska stora salladskålar och lite tallrikar. Ni vet sånt man inte kan säga nej till fast man vill.

Gogglade på märket ochdet är tydligen italienska hantverk så kommer gå att sälja. Tänkte testa lägga ut några. Tror nog Tradera är bäst på det eller vad tycker ni?

Många igång på Vinted idag, medan jag postade paket fick jag ett till sålt :D
Samt bud på två till, som jag accepterade men inte blivit köpta (vilket dock stör mig.. slösa inte min tid liksom).

Funderar på att lägga ut ett par fodrade ridskor. Köpte dem i höstas men de blir inte använda utan jag fortsätter använda de slitna, fula.. :laugh:

Jag har ju också en symaskin ståendes här hemma. Den stora frågan är hur mycket den är värd för jag beskrev den såhär på facebook när jag letade nuvarande maskinen 🤣 Det är roligt att få upp gamla inlägg ibland
IMG_7538.webp

Jag har ju även en bordsåg som jag nog inte lär använda nu när jag inte har energi till att snickra längre 🤔

Fick helt random ett pussel sålt på Vinted igår, ska posta det snart. Blev lite taggad att lägga upp nytt nu.

Samtidigt lite störd på köparen som prutade TVÅ KRONOR. Liksom varför ens?!

Upptäckte att jag glömt plocka ut pengar från Vinted, glatt överraskad över att man nu kunde välja summa själv att plocka ut. 🙌🏻

Fick helt random ett pussel sålt på Vinted igår, ska posta det snart. Blev lite taggad att lägga upp nytt nu.

Samtidigt lite störd på köparen som prutade TVÅ KRONOR. Liksom varför ens?!

Upptäckte att jag glömt plocka ut pengar från Vinted, glatt överraskad över att man nu kunde välja summa själv att plocka ut. 🙌🏻
Kanske var den summan köparen hade tillgänglig på sitt vintedkonto? :)

Jag har ju också en symaskin ståendes här hemma. Den stora frågan är hur mycket den är värd för jag beskrev den såhär på facebook när jag letade nuvarande maskinen 🤣 Det är roligt att få upp gamla inlägg ibland
Visa bifogad fil 180564

Jag har ju även en bordsåg som jag nog inte lär använda nu när jag inte har energi till att snickra längre 🤔
Jag hade nog hivat iväg den på tippen ärligt talat. Annars är det nog ett bortskänkes. Kostar trots allt runt 900-1200 kr för service plus eventuella nya delar och det tror jag inte den är värd.

Jag hade nog hivat iväg den på tippen ärligt talat. Annars är det nog ett bortskänkes. Kostar trots allt runt 900-1200 kr för service plus eventuella nya delar och det tror jag inte den är värd.
Hiva den vill jag inte, men jag håller med om att den definitivt inte är värd mycket. Jag funderar på att serva den nya maskinen för den dummar sig också (det vilar en förbannelse över mig när det kommer till symaskiner 😑) så kanske går det att tigga till mig ett paketpris så kan jag ha singern som backupmaskin 🤔 För jag tycker väldigt mycket om den när den funkar! Lagom korkskalleanpassad för någon så tekniskt handikappad som mig 😅

Hiva den vill jag inte, men jag håller med om att den definitivt inte är värd mycket. Jag funderar på att serva den nya maskinen för den dummar sig också (det vilar en förbannelse över mig när det kommer till symaskiner 😑) så kanske går det att tigga till mig ett paketpris så kan jag ha singern som backupmaskin 🤔 För jag tycker väldigt mycket om den när den funkar! Lagom korkskalleanpassad för någon så tekniskt handikappad som mig 😅
Köpt en ny istället, 1700 kr på rea kostar den rosa i en av symaskinsbutikerna 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka