Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 338

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Less. La ut barbiedockor med prylar som ett paket på tradera för 500kr. Får ett meddelande från en att hon vill köpa allt för 300kr. Jag svarar inte direkt då jag står illa till. Då letar människan upp mig på fb och skickar pm?! Alltså… är jag överkänslig eller är det inte lite gränslöst?! 🙈🙈
Du är inte överkänslig.

Bara för det hade jag inte sålt till den personen.

Det ska öppna en butik som säljer barnkläder på kommission. 20% av försäljningspriset får man. Tänker nog testa. Det är mer än vad jag får när kläderna ligger i garderoben. Försökt sälja själv i flera omgångar men det går trögt trots låga priser. En butik kanske lyckas bättre.

Jag har fortsatt köra bort skräp till återvinningen senaste dagarna, känns som det aldrig tar slut 😅 men har hittat några rullar koppartråd bland skrotet så har fått in strax över 500 kr från metallskroten och borde få minst lika mycket till för resten så det var en trevlig överraskning. Har även tagit bilder på mer grejer idag för att lägga upp på annons.

Screenshot_20250520_193910_Vinted.webp

Nu går det att sälja hästgrejer på vinted ! :bump:

Vi som har en paus just nu :cautious:
Jooo. ..
Och jag som lämnat in en stor påse till Equipement som kommer få vänta lääänge på sortering.. nästan så jag ångrar det nu.

...Och så gick det så otroligt bra att sälja hästgrejer förut på Vinted så jag är nog lite sugen på att lägga ut något ändå 😄

Jooo. ..
Och jag som lämnat in en stor påse till Equipement som kommer få vänta lääänge på sortering.. nästan så jag ångrar det nu.

...Och så gick det så otroligt bra att sälja hästgrejer förut på Vinted så jag är nog lite sugen på att lägga ut något ändå 😄
Kanske får feeling och lägger upp lite sen när hovis är ute, fyra hästar som ska skos tar ju sin lilla tid 😬

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat