Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om vi ska ersätta linneskåpet med något annat, mindre, skåp. Men samtidigt, varför? Kan ju vara skönt med lite extra golvyta.
Nä, allt som vari gamla skåpet har fått nya platser. Så egentligen är det bara den där extra lampan. Och det känns inte speciellt bråttom att få upp den. Så vi väntar och serMin klippning.
Jag tänker såhär: om ni inte känner redan nu att ni behöver ett skåp, så avvakta. Längre fram kanske ni hittar något som ni känner att ni verkligen vill ha där och då kan ni slå till!![]()
Glömde nästan, sålde faktiskt en badrock på Vinted imorse ocksåGalen dag. Bil såld, husvagn såld, en sadel såld.
Alla har legat på annons i veckor, och så plötsligt blir de sålda alla tre på samma dag.
Och de ville ha alla husvagnsprylar också!
Galen dag. Bil såld, husvagn såld, en sadel såld.
Alla har legat på annons i veckor, och så plötsligt blir de sålda alla tre på samma dag.
Och de ville ha alla husvagnsprylar också!
Tack !Jäklar, snyggt jobbat!![]()
Så skönt att få draghjälp! (?)
Ibland önskar jag att sambon vore bättre på att starta upp sådant, så man inte behöver göra det själv hela tiden.
Men han är bättre på andra saker![]()
Det är jag som tar initiativ. Men det är ju inte mer än rätt att vi utför tillsammans, det är hans bråte också.
Men nu är det faktiskt betydligt lättare att andas här hemma, vi har sorterat och städat rejält i helgen!
Och så har vi kommit på att vi behöver inreda mera, vi har liksom inte riktigt kommit igång med det fast vi bott här i 1,5 år nu. Vi har liksom bara bott.
Så det är därför det blir stökigt har vi kommit på, för nu när vi har städat ser det typ obebott ut och då är det ju inte konstigt att det samlas saker överallt, det ser ju så tomt ut annars.
Så nu ska vi börja inreda mera.
Lättare när man bodde själv dock och gjorde precis som man ville, men det ska nog gå bra ändå.
Jag fortsätter att vara den som köper andras utrensade grejer på Vinted
ok vissa saker är presenter men jisses!
Men köpte ett par sommarbyxor som jag hoppas mycket på, kanske jag kan rensa bort två andra par hemmabyxor som börjar vara i alldeles för dåligt skick![]()
Jag fortsätter att vara den som köper andras utrensade grejer på Vinted
ok vissa saker är presenter men jisses!
Men köpte ett par sommarbyxor som jag hoppas mycket på, kanske jag kan rensa bort två andra par hemmabyxor som börjar vara i alldeles för dåligt skick![]()
Vinted skulle inte fungera så bra utan köpare, dessutom är cirkulär ekonomi det bästa, så hejja er!Ehum.. räcker upp en hand och sällar mig till de som köper..![]()