Ja det är möjligt. Jag har i alla fall inte svarat på meddelandena utan inväntar paketet och ser om jag behöver göra något sen.Kan det ha stått på fraktsedeln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är möjligt. Jag har i alla fall inte svarat på meddelandena utan inväntar paketet och ser om jag behöver göra något sen.Kan det ha stått på fraktsedeln?
Nu är thermotäcken och ländtäcket inlämnade på secondhand i Skänninge. Schabraken samt lite diverse som fleecelindor och sadelgjordar ligger på soptippen. Med det är min typ 40-åriga tid som hästtjej över.Det sista jag hade kvar efter all försäljning av hästgrejer lade jag upp på blocket. 2 thermotäcken som bara är provade, ett teddyfodrat ridtäcke med reflex samt 6 schabrak i paket. Har satt jättelåga priser men har inte fått ett enda svar!
Jag försöker att inte lockas av länkar.Fler som försöker sitta på händerna i dessa BlackFridaydagar (Ja, eller veckor är det ju nuförtiden) för att inte utöka prylarna?![]()
Jag har faktiskt, peppar peppar, inget köpsug alls just nu. Borde köpa en massa tråkiga saker, som kyl och frys och spis och termobyxor. Men jag vill inte. Inte ens till bra pris.Fler som försöker sitta på händerna i dessa BlackFridaydagar (Ja, eller veckor är det ju nuförtiden) för att inte utöka prylarna?![]()
Jag har faktiskt, peppar peppar, inget köpsug alls just nu. Borde köpa en massa tråkiga saker, som kyl och frys och spis och termobyxor. Men jag vill inte. Inte ens till bra pris.
Det skulle jag med behöva.. Både frosta av och rensa ut. Men det är så bökigt!Avfrostat frysen så nu har jag "rensat ut" flera kg is.
Och då jag behövde dra ur strömmen helt (kyl/frys kombo) så passande jag på att rensa kylen också på utgådda saker.
Verkligen bökigt. Jag trodde jag skulle klara det utan att behöva koppla ur allt men sån tur hade jag inte. Fick till slut ringa exet och fråga om han kunde komma förbi och hjälpa mig lyfta ur hela alltet på golvet. Är typ platsbyggd med strömmen bakom och ingen egen säkring så har dragit mig i flera år nu.Det skulle jag med behöva.. Både frosta av och rensa ut. Men det är så bökigt!
Jag som tyckte att det var hutlöst med 38 kr för "litet" paket med julgranspynt (jag som säljer och muttrade lite över alla favoritmarkeringar men inget köp, insåg sen varför)Fortsätter förfasas över vinteds frakt på sadlar.
Inom Sverige, runt 13-1500 kr
Från Danmark, runt 3700 kr
Från Polen 5700 kr
Men det gör ju att man håller sig impulsköp ..![]()
Angående att packa väl så packar jag så de förhoppningsvis ska överleva denna behandlingen