Beroende på om du köpt där siffrorna är 1-15 (typ) eller 338, 371, 754 osv. Där det är "högre siffror" så är det som med dmc garn = en färgkod är en färg oavsett var du köperDom är unika till varje "målning"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beroende på om du köpt där siffrorna är 1-15 (typ) eller 338, 371, 754 osv. Där det är "högre siffror" så är det som med dmc garn = en färgkod är en färg oavsett var du köperDom är unika till varje "målning"
Om det är mängder av pärlor och inte bsra några enstaka är jag säker på att någon vill ha dem till skänkes eller till lågt pris. Har sett överblivna diamondpärlor säljas på Vinted.Dom är unika till varje "målning"
Det är lägre siffror samt typ A, B, C osvBeroende på om du köpt där siffrorna är 1-15 (typ) eller 338, 371, 754 osv. Där det är "högre siffror" så är det som med dmc garn = en färgkod är en färg oavsett var du köpervilket innebär att alla som gör tavlor med samma färgsystem kan köpa lösa färger och ändå få rätt färg
![]()
Tror du inte någon vill ha endå till att göra egna projekt?
Nu har jag aldrig testat Diamond painting men borde väl kunna användas till egna skapelser oavsett?
Nu ligger alla i samma påse, så alla färger är blandade.Om det är mängder av pärlor och inte bsra några enstaka är jag säker på att någon vill ha dem till skänkes eller till lågt pris. Har sett överblivna diamondpärlor säljas på Vinted.