Dominus dressyr kostar 14.750:- nu... :crazy: Hoppmodellen är dock något billigare.
 
Jo, man får nästan göra det...Leta begagnat alltså..
En beg bominus dressyr för 7´ låter ju helt ok.. Ska börja kolla runt lite! Tack för alla tips!!
 
Jag har hoppsadeln, men de måste ju ändå ha gått upp en hel del i pris sen jag köpte min för lite mer än två år sen! :eek:
 
Har också hört en del negativt om Kieffers sadlar, bl.a. att den djupaste punkten på hästens rygg och den djupate punkten på sadeln inte hämnar rakt över varandra för att Kieffersadel är gjord med djuper för långt bak, och därför hamnar ryttaren på fel plats och så får hästen ryggproblem.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Fiorano
·
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
861
Utrustning Nån som har koll på skillnaden på en vanlig Amerigo DJ och DJ Largo ?? Nån som rider i nån utav dessa modellerna idag ?? Jag har en...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp