• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Happy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 240
Dominus dressyr kostar 14.750:- nu... :crazy: Hoppmodellen är dock något billigare.

Jo, man får nästan göra det...Leta begagnat alltså..
En beg bominus dressyr för 7´ låter ju helt ok.. Ska börja kolla runt lite! Tack för alla tips!!

Har också hört en del negativt om Kieffers sadlar, bl.a. att den djupaste punkten på hästens rygg och den djupate punkten på sadeln inte hämnar rakt över varandra för att Kieffersadel är gjord med djuper för långt bak, och därför hamnar ryttaren på fel plats och så får hästen ryggproblem.

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
214
Senast: Gimlan
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 283
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?