Anmälda hästägare...

B

Benzon_lover

Är osäker om det här är rätt forum men...är det någon som kan svara på om man kan kolla upp om ngon speciell person har fått anmälning av vanvård av djur? :mad: i såfall, var kollar man upp detta?
 
Sv: Anmälda hästägare...

Är osäker om det här är rätt forum men...är det någon som kan svara på om man kan kolla upp om ngon speciell person har fått anmälning av vanvård av djur? :mad: i såfall, var kollar man upp detta?

Någon..???
 
Sv: Anmälda hästägare...

Du ringer till djurskyddsinspektören i den kommun det gäller,och ber att få handligarna i det fallet du vill veta om!
Eller så åker du till kommunhuset och frågar!
Vad är det för vanvårdsfall?
 
Sv: Anmälda hästägare...

Tack för svar! Jag ringer direkt på måndag och kollar upp.
...Det är inte riktigt läge att skriva om min det just nu men jag återkommer!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 763
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 093
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 526
Senast: Fiorano
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp