Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är (eller var i alla fall) en hyfsat vanlig blandning. Rottis + tax har ju till och med ett eget namn. Pansartax.Efterlysningsannons från en familj som söker en kompis till sin labrax (labrador-tax). Jag har åtminstone aldrig sett den korsningen (eller "rasnamnet") förut. Sjukt söt, men eeeh hmm.
Pansartax har jag nog mest hört som ett skojigt namn på corgi ...Det är (eller var i alla fall) en hyfsat vanlig blandning. Rottis + tax har ju till och med ett eget namn. Pansartax.
Det har jag aldrig hört - de är ju varken pansar eller särskilt taxiga.Pansartax har jag nog mest hört som ett skojigt namn på corgi ...
Det har jag aldrig hört - de är ju varken pansar eller särskilt taxiga.
Om man googlar kommer rottis/tax och tjt upp som förslag.
Efter alla IKEAlådor då märkte jag.![]()
Jag tycker mest de är söta, pigga och fluffiga.Jooo men pansar är de väl? Åtminstone var min det. "Tax" är väl helt enkelt shorthand för korta ben.
Min var söt ... och pansarJag tycker mest de är söta, pigga och fluffiga.![]()
Det finns ju inte redan 7000 bullys om dagen som söker hem så det här erbjudandet var ju kanon.Alltså om hen inte menar att intresserade ska BETALA för att ta hans om hennes hund i 2 år så borde det ha varit mycket tydligt.
Visa bifogad fil 190719
Eftersom det inte står så tar jag för givet att annonsören vill ha betalt för att någon ska ta hand om hens hund i två år. Ja just ja, hunden behöver träning i att gå i koppel också...![]()
Hon är stor av sigAlltså om hen inte menar att intresserade ska BETALA för att ta hans om hennes hund i 2 år så borde det ha varit mycket tydligt.
Visa bifogad fil 190719
Eftersom det inte står så tar jag för givet att annonsören vill ha betalt för att någon ska ta hand om hens hund i två år. Ja just ja, hunden behöver träning i att gå i koppel också...![]()
Jag tolkar det som att hunden är två år och att det inte står något om tidslängden på hur länge den ska vara ivägAlltså om hen inte menar att intresserade ska BETALA för att ta hans om hennes hund i 2 år så borde det ha varit mycket tydligt.
Visa bifogad fil 190719
Jag hade inte velat ha den men det är nog den sötaste pudelblandningen jag har sett'Det här blir kanske sista inlägget i den här tråden med tanke på hur många inlägg den har, men jag snubblade i alla fall över en otippad huskykorsning () ikväll. En Berner sennen/pudel x Husky. Ett år gammal och tydligen rätt mycket hund i kopplet (nähä!?). Mycket söt i alla fall.
Visa bifogad fil 191065
EnigJag hade inte velat ha den men det är nog den sötaste pudelblandningen jag har sett![]()