Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

Jag mailade faktiskt och jo då. Det är på riktigt


Jag vet inte vad det är för priser på de sakerna du pratar om eftersom det är min dotter som
lägger upp sina egna saker. Priserna sätter hon efter vad hon har betalat och vad hon tycker att de är värda.

Om man tycker priset är okej så köper man, annars är det bara att låta bli :)
Hon tycker om sina saker och njuter av dem tills de blir sålda. Om det tar lite längre tid bryr hon sig inte om.”
Hon lär få njuta for life 😅
 
Jag mailade faktiskt och jo då. Det är på riktigt


Jag vet inte vad det är för priser på de sakerna du pratar om eftersom det är min dotter som
lägger upp sina egna saker. Priserna sätter hon efter vad hon har betalat och vad hon tycker att de är värda.

Om man tycker priset är okej så köper man, annars är det bara att låta bli :)
Hon tycker om sina saker och njuter av dem tills de blir sålda. Om det tar lite längre tid bryr hon sig inte om.”
Hon kan ju knappast ha betalat 299 kr för en påse från Pollux eller 479 kr för en mankam. Men hon kanske tycker den är värd det... 😅
 
Jag mailade faktiskt och jo då. Det är på riktigt


Jag vet inte vad det är för priser på de sakerna du pratar om eftersom det är min dotter som
lägger upp sina egna saker. Priserna sätter hon efter vad hon har betalat och vad hon tycker att de är värda.

Om man tycker priset är okej så köper man, annars är det bara att låta bli :)
Hon tycker om sina saker och njuter av dem tills de blir sålda. Om det tar lite längre tid bryr hon sig inte om.”
Dottern hoppas på karriär som svindlare. Ja, njut på.
 
Inflationen har slagit hårt mot mankams-branschen! :eek: En likadan som 479 kr-varianten låg uppe med utgångspriset 1 kr i november och avslutades utan något bud. Bäst att sätta lås på ryktlådorna framöver.
Vilken investering ändå! Tror jag har minst ett tiotal liggandes någonstans inköpta för en herrans massa år sedan för 10-ish-kronor styck, tänk att få 479kr styck nu😃
 
Vita schabrak som inte har lite svart efter stropparna utan är svarta på ett område stort som hela sadelkåpan. Pris? Det ena 350kr (vilket bara det kändes dyrt med tanke på hur "fult" det var i tyget), men det andra... 1100kr! :nailbiting::angel:
 
Blocket skickar mail och tipsar mig om min egen annons 😆

IMG_1060.jpeg
 
finns det någonstans där man kan läsa det?
(Inte som kritik utan uppriktig vetgirighet)
Jag brukar alltid hänvisa till tester gjorda av SLU i Alnarp gällande hållfasthet på olika material. Ventorp är den som forskat mest (Ehrlemark för ventilation). Dock osäker på just polykarbonaten om den är med där, kan ha fått infon muntligt/på föreläsning med någon av nämnda gubbar.
Pluggat och jobbar med stallbyggnation och säkerhet/skaderisker och ventilation är mina hjärtefrågor. Kan säkert rota fram mer info och skicka i pm om du vill ha :)
 
finns det någonstans där man kan läsa det?
(Inte som kritik utan uppriktig vetgirighet)
Här i Skåne har det varit sagt att minst 4 mm om det skulle godkännas av Länstyrelsen men tror inte det stod någonstans utan bara något som kommer från LS. Vet ngn som hade 3 mm och fick byta tex men kan tänka mig det också beror på vem man får ut som kollar. Min granne har nämligen verksamhet och bara 3 mm tex. 🤔
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
37 38 39
Svar
779
· Visningar
57 853
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 599
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp