Antagningsbesked HT 2015

Jag har sökt lite distanskurser osv för att få lite mer kompetens och kom faktiskt in på ett magisterprogram i besluts-, risk-, och policyhantering :)
Helst hade jag velat komma in på Rättspsykologi II men men, man kan ju inte få allt :p
 
Jag gjorde en senanmälan på en kurs och den är fortfarande markerad som "handläggning pågår". När får man reda på om man blivit antagen eller ej? :)
 
Som väntat kom jag inte in på de kurser jag valt i första- och andra hand, men klättrade i alla fall en bit på reservlistorna. Jag kom ju in på mitt tredjeval redan vid första urvalet (dock kanske jag ska säga att det är mitt fjärdeval, för förstavalet hade ju givetvis varit ett jobb istället), och på ett sätt är det skönt för nu måste jag tugga i mig att det är den kursen (med det tempot...) jag ska läsa.
 
Så nervös inför måndag! Aaah! :nailbiting: Skräckblandad förtjusning kanske man ska kalla det. En ny, främmande klass och en svårighetsgrad som jag tvivlar på att jag kommer klara. :crazy::D Wohoooo!
 
Så nervös inför måndag! Aaah! :nailbiting: Skräckblandad förtjusning kanske man ska kalla det. En ny, främmande klass och en svårighetsgrad som jag tvivlar på att jag kommer klara. :crazy::D Wohoooo!

Tänk att alla är där i samma situation som du och är lite nerrvösa :)
Och självklart klarar du det - du har ju kommit in, inte alla som kommer så långt!!!
 
Yeah det gick jättebra! Alla är superschyssta och hjälpsamma! :D Har haft det riktigt kul än så länge, hade mina första mattelektioner idag och än så länge så är det endast repetition.
:banana:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 495
Senast: Blyger
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 262
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp