Äntligen...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 660
Sv: Äntligen...

Men t.ex. St Hallebo är ju återförsäljare till Eskadrons produkter dom eller någon annan butik som saluför Eskadrons sortiment borde ju kunna ta hem deras produkter - dvs. Mörkgrön Eskadrongrimma med fårskinnsludd

Julle skrev:
Men vad coolt att du har gett dem bilden på honom i grimman!!:) Eller sålde du den dyrt?:D

Jag har fortfarande inte hittat min drömgrimma.... Den mörkgröna med vitt fårskinnsludd från Eskadron. *suck*

Ha-ha nej de frågade om de fick använda den och självklart fick dom det...helt utan kostnad!!

Finns inte den grimman på Calevo?

~Ingrid

cactuspower skrev:
Men t.ex. St Hallebo är ju återförsäljare till Eskadrons produkter dom eller någon annan butik som saluför Eskadrons sortiment borde ju kunna ta hem deras produkter - dvs. Mörkgrön Eskadrongrimma med fårskinnsludd

Jag tror de kan ta hem bara man ber om det. Dom var väldigt bra att ha att göra med.

Jag är inte ute efter nåt speciellt själv (just nu i alla fall), skulle bara vara kul om någon internetbutik tog hem ett mer heltäckande sortiment från Eskadron så man kunde beställa lite när andan faller på...

~Ingrid

Glimfeather skrev:
Hallå eller! Är din häst med i butiken på bild :)

Ja det är Lukas som är på bild, de frågade om de fick använda bilden efter jag köpt grimman och mailade den så de skulle få se hur fin han blev.

Har aldrig handlat förut på den affären men kan jag hjälpa till med bilder (till vilken affär jag än handlar på) så gör jag det gärna. Jag älskar att fota, har alltid kameran med mig. Mest blir det hundar, men någon häst också ;)

~Ingrid

Julle skrev:
Japp, det är han!! Blev jätteförvånad när jag kollade länken hon postade!!:D

Många internetbutiker tar ju emot bilder på hästar med deras utrustning på, Lukas finns på fler sidor än deras.

För mig som långväga kund som inte kan klämma på produkten via en affär är ju beroende av bilder för att veta vad jag köper. Finns det då en eller flera bilder med hästar som visa produkten så underlättar det ju. Kikar ofta på t.ex Ponnyprakts bilder och Charismas. Ibland ber jag också om bilder här på Buke som nu sist med ullridtäcket jag skulle köpa. Man köper ju med ögonen :love:

~Ingrid

Liknande trådar

Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 549
Senast: ghost
·
Träning Har haft uppe en tråd för ett bra tag sedan ang. mitt sto och en del funderingar runt henne. Behöver nog lite råd över vad jag ska göra...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: nexxa
·
F
Träning Åh, äntligen kommer ett genombrott!!! Min lilla buse till ungponny (tre i maj) som var nästintill ohanterad när jag köpte henne, gick...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka