App för ritningar/design?

bettysmatte

Trådstartare
Finns det någon gratisapp (android) som man kan göra ritningar i? Lägga till dörrar, fönster, osv. Skulle vara roligt att sitta och "leka" lite med en stalldesign :) !
 
Jag skulle rekommendera dig att strunta i appar och köra Sweet Home 3D på en laptop med rejäl skärm och styra med musen, allt annat blir man galen på och tro mig, jag har testat det mesta i den vägen. Dessutom är inte inlärningströskeln så stor heller. :)
 
Sweet home 3D rekommenderar jag också. Finns även Pcon Planner. Vill du ha ett riktigt arkitektprogram med tillgång till mycket möbler kan man ladda ner en test/gratisversion av ArchiCAD.
 
Jag skulle rekommendera dig att strunta i appar och köra Sweet Home 3D på en laptop med rejäl skärm och styra med musen, allt annat blir man galen på och tro mig, jag har testat det mesta i den vägen. Dessutom är inte inlärningströskeln så stor heller. :)

Har bara tillgång till surfplatta och telefon just nu...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 576
Senast: Lobelia
·
  • Omröstning
Samhälle Det finns ju appar för i princip allt numera men jag förstår inte varför man måste ha appar till allt? T.ex. läste jag om nån som...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 424
Senast: Jeffery
·
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
490
Senast: Derivata
·
Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 150
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp