Bukefalos 28 år!

App för ritningar/design?

bettysmatte

Trådstartare
Finns det någon gratisapp (android) som man kan göra ritningar i? Lägga till dörrar, fönster, osv. Skulle vara roligt att sitta och "leka" lite med en stalldesign :) !
 
Jag skulle rekommendera dig att strunta i appar och köra Sweet Home 3D på en laptop med rejäl skärm och styra med musen, allt annat blir man galen på och tro mig, jag har testat det mesta i den vägen. Dessutom är inte inlärningströskeln så stor heller. :)
 
Sweet home 3D rekommenderar jag också. Finns även Pcon Planner. Vill du ha ett riktigt arkitektprogram med tillgång till mycket möbler kan man ladda ner en test/gratisversion av ArchiCAD.
 
Jag skulle rekommendera dig att strunta i appar och köra Sweet Home 3D på en laptop med rejäl skärm och styra med musen, allt annat blir man galen på och tro mig, jag har testat det mesta i den vägen. Dessutom är inte inlärningströskeln så stor heller. :)

Har bara tillgång till surfplatta och telefon just nu...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 334
Senast: SiZo
·
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
185
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 689
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 291
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp