Arbetsintervju

Bukefalos 30 år!

Om tre timmar ska jag på intervju. Är jätte nervös men också taggad. Det är första intervjun på väldigt länge. Hoppas hoppas hoppas så på att jag får det här jobbet.

Det är deltid dessutom så skulle vara perfekt nu när det ändå var ett par år sedan som jag gjorde mitt sommarjobb.

Ja, jag har väl inte så mycket att skriva. Livet tickar på. Allt flyter liksom på. Känns som veckorna springer iväg och som att veckan bara har två dagar, måndag och fredag. Det går så fort. Men det är väl bra, jag vill ha semester :rofl:

På helgerna är jag i stallet hos mamma och har lektioner för dottern och myser med hästarna.

På jobbet flyter det på. Allt går som på räls. Jag har mina dagliga rutiner jag ska göra och det går bra. Förhoppningsvis skriver jag snart det där efterlängtade avtalet.

Livet är bara sådär okomplicerat och lätt just nu.

Ja, jag har väl inte så mycket att skriva. Livet tickar på. Allt flyter liksom på. Känns som veckorna springer iväg och som att veckan bara har två dagar, måndag och fredag. Det går så fort. Men det är väl bra, jag vill ha semester :rofl:

På helgerna är jag i stallet hos mamma och har lektioner för dottern och myser med hästarna.

På jobbet flyter det på. Allt går som på räls. Jag har mina dagliga rutiner jag ska göra och det går bra. Förhoppningsvis skriver jag snart det där efterlängtade avtalet.

Det är verkligen alla förunnat att få känna sådär om livet och arbetslivet ❤️

Underbart!!

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Mamma
  • Att leva och inte bara överleva

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Hur hitta elektriker?
  • Valvaka!