Arg och sårad

Sv: Arg och sårad

*kl*

Grattis igen! :) Så härligt att höra att det faktiskt kan sluta lyckligt här i världen.

Och att ha bra svärföräldrar, det är en okänd värld för mig, så GRATTIS!!!!:bump::bump:
 
Sv: Arg och sårad

Vet inte om jag vill gå på den där middagen...känner mig sårad:(

Gå INTE dit.
Hon verkar psykiskt labil och bör inte vara kvar. Se bara till att bli av med henne, och låt sambons brorsa ta hand om spillrorna... Det här är inte ditt ansvar.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Arg och sårad

Såg nu att problemet var löst - grattis! Det bästa som kunde hända!
 
Sv: Arg och sårad

KL
Läst hela tråden nu. har suttit som en:eek: och en:mad: men slutade som en:bump::love::banana: Lycka till i livet;)
 
Sv: Arg och sårad

vad i h-vete är det med tjejen funderar jag på när jag läser det du skriver. jag hade kastat ut henne direkt och inget snack om saken. att gå och lipa för varje grej som händer, när hon hittar på massa saker och sen anmäla dig för en strunt sak utan att ens ge dig en chans till "förbättring"... vaaaa?! :eek:
 
Sv: Arg och sårad

ser nu efter att läst hela tråden att allt har löst sig. :bump:
 
Sv: Arg och sårad

dam-dam-dadaaaaaa, dam-dam-dadaaaaa *trallar på ngn bröllopsmarch* Hipp Hipp HURRA!!!!! :love: Fan va nice! en s-u-b-b-a mindre och en fästman rikare :D Vad roligt att din svärfar redan planerar för eventuellt tassande av små fötter :angel: men gud, fan va mysigt med ett frieri!!!! en riktig askungen-saga. Tusen grattis till dig och din fästman :bump:
 
Sv: Arg och sårad

Vilken underbar tråd!! :love: Vi borde göra en film av den! :idea:

Stort grattis till allt, du verkar ha förtjänat det! :bow::banana:
 
Sv: Arg och sårad

Har nu läst hela tråden och det är precis som nån sa tidigare - som en film!! Vilken härlig vändning! GRATTIS!:bump:
 
Sv: Arg och sårad

*kl*

jag ställer mig till skaran och säger GRATTIS! Tänk att det kom något så trevligt ur detta jobbiga problem :D
 
Sv: Arg och sårad

GRATTIS till allt :D Vilket underbart slut på ett så tråkigt problem!
 
Senast ändrad:
Sv: Arg och sårad

Härligt med ett gott slut...

MEN... hur är din svärfar funtad???
Hästarna har inte gjort något fel så hur kan man du bara släppa dem i en trädgård helt utan uppsyn? skaderisken är ju väldigt stor om de skulle få panik då en trädgård oftast inte är gjord för att djur ska gå där. Om han ville lämna över hästarna så skulle han sett till att tjejen tog emot dem í grimskaft sas.

Jag tycker synd om hästarna INTE tjejen. Skulle aldrig kunna släppa djur så oavsett vad ägaren gjort.
 
Sv: Arg och sårad

Han kunde ju föregå med ett gott exempel det är enda sättet att bemöta "konstiga" människor. Allt annat ge dem bara bekräftelse på att andra är konstiga i deras värld.
 
Sv: Arg och sårad

Till TS

Var det din svärfar som "såg" till att hon flyttade sina hästar till ditt stall? eller frågade hon dig?
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 084
Senast: BornAgain
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 530
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 172
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 672
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp