Jag håller ju till i 09ornas tråd nu för tiden men svarar ändå
Jag är 164 med korta ben. Såg faktiskt inte så illa ut på Nisse sista tiden innan han såldes.
Första uppsittningen, här hade han precis fyllt 3 år. Dålig bild för jag böjer mig ju lite framåt (sen kan man ju diskutera valet av skor också). Här kände jag mig stor, letade upp ett barn som kunde rida istället så fort jag suttit upp och känt på hur han reagerade på att få ryttare på ryggen.
Två år senare, inte vuxit mer än nån enstaka cm på höjden men breddat och musklat på sig en hel del.
. 126,5 är han mätt till. Här kände jag mig tom bekväm med att hoppträna honom när ordinarie barn inte kunde.
Cponnyn jag lånar är 138. på vissa bilder/filmer tycker jag att jag ser stor ut, och vissa perfekt men den här bilden är nog ganska ärlig om hur det faktiskt ser ut.
sen inbillar jag mig att det kommer kännas bättre när jag fått tag i en dressyrsadel. Tycker jag hamnar så högt i hoppsadeln... Förhoppningsvis så biffar hon på sig lite mer också
Sen har jag ju min gamle dponny på 144cm också. När jag fick honom så var det han som var för stor för mig
Skaffar jag nån mer så blir den en dponny.
hoppas alla bilder syns, vissa är från fb och har inte länkat därifrån tidigare