Bukefalos 28 år!

Sv: argh..

Vorstehn som bor i mitt hus har tuggat sönder en mobiltelefon(simkortet klarade sig), 2 fleecejackor har fått sätta livet till, mina specialgjorda ortopediska skosulor som landstinget kostat på mig, 4 hårborstar och det ska jag säga att borsta håret med en hårborste som en hund tuggat på det är förenat med livsfara borstpiggarna pekar åt alla håll. Han har även tuggat av två koppel och slejfarna till mina Birkenstocksandaler...han är 7½ månad i morgon och börjar bli lite mindre "tuggig", men jag kan aldrig lämna honom ensam ens för att gå på toa för då tuggar han sönder något.
 
Sv: argh..

:rofl: vad bra, det är inte bara min hund som är sån. om dom åtminstone är två om det så kanske det kan klassas som normalt. :angel: :D
 
Sv: argh..

Hade ett cigaretthål på sätet i min bil... Lämnar hunden 5 minuter för att springa in i affären och när jag kommer tillbax hade min lilla :devil: tuggat i sig en fjärdedel av sätet :mad: :cry: KUL...
Sen finns det ju som ni alla säger underkläder och sockar som är SÅÅ goda att stoppa i sig
 
Sv: argh..

min hund var en expert på att suga ut skosulorna och sen tugga sönder dom. ^^
han tycker fortfarande att det är lika kul när syrrans kompisar sover över och de sover på madrasser av skumgummi och han ser en kant som inte är skyddad. en minut oövervakad så finns inte den kanten mer kan jag ju säga ;)
vad mer han min mops slukat i sig? stolen har han gett sig på, soffan, sängen, strykbrädan, TV'N ?!
massa-
 
Sv: argh..

Min prinsessa äter också det mesta. Skor, naturligtvis. Dyra är godast men även träskor slinker ner. Underkläder är mums och div prylar såsom kartonger, pappersbitar, porslin etc. *suck* Men hon är ju så söt! :love:
 
Sv: argh..

Min lilla tjej har bitit sönder alla :eek: mina skor utom ett par puma som numera är dom enda skor jag äger (jag bör kanske tillägga att jag är skobesatt :angel: ). Min syster var hundvakt då vovvan var valp och dom lämnade henne i bilen en liten stund och då passade hon på att bita sönder fjärrkontrollen som man låser med.
Hon bet ett stort hål i mattan i köket (men den var inge vidare snygg heller så det gjorde liksom inget :angel: :D ) .
Hon har bitit sönder bäddmadrassen i sängen så det blev ett stort hål i mitten, sen vägrade hon sova i mitten så jag och pojkvännen fick tränga ihop oss på ena sidan och hon på andra :mad: .
Katternas klösträd existerar praktiskt taget inte längre. Men jag måste säga att det har hängt med länge så det förtjänar nog att gå i pension. Och katterna klöser hellre på mattan iallafall.
En dag stal hon 300 kr som låg på köksbänken, det var några dagar innan lön så jag var inte direkt rikast så det blev jakt runt lägenheten vilket hon tyckte var hur kul som helst, men hon hann iaf inte äta upp dom.
Hon har även ätit upp min nya mobil så nu har jag fått återgå till den gamla tråkiga.
Men jag älskar henne iallafall. Jag hade nog inte fått skratta så mycket om det inte varit för henne.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 920
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 875
Senast: fejko
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 734
Övr. Hund Min granne med hundar kommer nog ha problem inom de närmsta dagarna... Han är envis som synden och ser sig själv som världens bästa...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp