Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade tagit någonting som är lite roligt och kanske lite absurt, det är ju där man verkligen får tänka till.Jag ska hålla ett argumenterande tal och kan inte bestämma mig för vilket ämne jag ska välja. Så därför frågar jag er, om DU skulle argumentera för eller emot något idag, vad skulle du du välja och varför?![]()
När jag höll ett argumenterade tal handlade det om att högskolor/ universitet inte borde få utbilda så många fler än vad marknaden efterfrågar. Hade fokus på ekonomutbildningarna.Jag ska hålla ett argumenterande tal och kan inte bestämma mig för vilket ämne jag ska välja. Så därför frågar jag er, om DU skulle argumentera för eller emot något idag, vad skulle du du välja och varför?![]()
Särskilt inte så här dagen efter valet.Jag hade tagit någonting som är lite roligt och kanske lite absurt, det är ju där man verkligen får tänka till.
Tex, ska vi ha en lagstiftning som säger att man måste köra upp för att kunna förnya sitt körkort?
Ska vi tillåta Norrland att bli självständigt?
Ska vi plantera in giraffer för att hålla markerna öppna?
Behöver ju inte vara så seriös.