Bukefalos 28 år!

Återbäring okq8

BernT

Trådstartare
Några gånger om året får jag brev från OKQ8 att jag har återbäring, inga stora summor men är väl uppe i nån tusenlapp nu. Men hur får jag tillgång till det? Det har aldrig betalats ut och heller aldrig dragits av fakturorna. Använder kortet till att tanka och delbetalar aldrig utan betalar alltid hela summan varje månad.

Hur får jag mina cash?
 
Några gånger om året får jag brev från OKQ8 att jag har återbäring, inga stora summor men är väl uppe i nån tusenlapp nu. Men hur får jag tillgång till det? Det har aldrig betalats ut och heller aldrig dragits av fakturorna. Använder kortet till att tanka och delbetalar aldrig utan betalar alltid hela summan varje månad.

Hur får jag mina cash?
Frågat personalen, mailat eller ringt kundtjänst?
 
Återbäringen kommer till mig på Kivra som en avi. Jag använder den på macken och köper biltvättar. Dessutom hade dom drive att dom dubblerade den under en viss tid. Smidigt.
 
Menar du återbäring i form av kupong eller det som sätts in på sparkontot?
För att komma åt kontot måste man ringa kundtjänst.
 
Menar du återbäring i form av kupong eller det som sätts in på sparkontot?
För att komma åt kontot måste man ringa kundtjänst.
Inte kupongerna för det får jag hem rätt ofta. Utan det som sätta på sparkontot. Okej så man kan inte logga in nånstans och komma åt det/se det?
 
Inte kupongerna för det får jag hem rätt ofta. Utan det som sätta på sparkontot. Okej så man kan inte logga in nånstans och komma åt det/se det?
På hemsidan finns logga in uppe till höger, välj sedan bank. Där kan man väl se saldo, transaktioner osv?
 
Sparkonto? Jag kan ju se mina transaktioner, kontoutdrag osv. Inte sett att jag skulle ha ett sparkonto, men det kanske man har?
Trodde det bara var ett kortkonto.
Återbäringen från kortet sätts in på ett sparkonto. Man får ett besked typ en gång om året om det. Men för att komma åt pengarna måste man ringa kundtjänst.
 
Återbäringen från kortet sätts in på ett sparkonto. Man får ett besked typ en gång om året om det. Men för att komma åt pengarna måste man ringa kundtjänst.
Det orkar jag ju inte 😂 det får väl ligga och götta till sig ett tag till.
 
Nu har jag inte tagit ut pengarna på ett par år. Men tidigare kunde man ta ut dem i kassan på bemannad station? Tog med konobeskedet (visa i mobilen) och så fixade de en blankett för att ta ut..

Kanske har det ändrats - till det sämre.
 
Några gånger om året får jag brev från OKQ8 att jag har återbäring, inga stora summor men är väl uppe i nån tusenlapp nu. Men hur får jag tillgång till det? Det har aldrig betalats ut och heller aldrig dragits av fakturorna. Använder kortet till att tanka och delbetalar aldrig utan betalar alltid hela summan varje månad.

Hur får jag mina cash?
Jag tankade för min återbäring, gick in på bemannad station och "betalade" genom att visa kupongen i kivra. Var under tiden de dubblerade återbäringen så blev en väldigt billig tank :D
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 353
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 484
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 667
Senast: lindaf
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp