Bukefalos 28 år!

"Åtgärden avbröts"

Riley

Trådstartare
Min dator har på senaste tiden fått för sig att titt som tätt avbryta laddningen av de sidor jag går in på. Orsaken till det ska enligt rutan som dyker upp vara att "åtgärden avbröts". Tämligen irriterande, särskilt om man är inne på något som tagit lång tid att ladda. Är det någon som har koll på vad det handlar om? Den har inte gjort så tidigare så jag börjar ju noja över virus och grejer, haft mycket problem med sådant tidigare.
 
Sv: "Åtgärden avbröts"

Min dator har på senaste tiden fått för sig att titt som tätt avbryta laddningen av de sidor jag går in på. Orsaken till det ska enligt rutan som dyker upp vara att "åtgärden avbröts". Tämligen irriterande, särskilt om man är inne på något som tagit lång tid att ladda. Är det någon som har koll på vad det handlar om? Den har inte gjort så tidigare så jag börjar ju noja över virus och grejer, haft mycket problem med sådant tidigare.

Vad har du för dator (prestanda) samt uppkoppling?
 
Sv: "Åtgärden avbröts"

Förvånar mig inte. :angel:
Jaja, ska väl också ta och ringa dit då och se om man för en gångs skull får någon hjälp.
 
Sv: "Åtgärden avbröts"

Första gången jag ringde så var det bombsäkert att det var fel telejack/ trasigt modem. Sen ringde jag igen, då var det plötsligt ledningarna.. Man vet aldrig hur dom ska ha det.. :crazy:

Nuväl funkar fint nu ialf :)
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 923
Senast: LovingLife
·
Relationer Jag har en släkting som är svårt sjuk och ligger för döden enligt andra släktingar. Jag vet inte hur nära inpå man brukar uttrycka dessa...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 009
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 427
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 147
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp