Beställt ny omgång, fast jag egentligen har halva förra kvar, men, FORO strikes again

(fear of running out).
Blev även gurkmeja, svartpeppar och nyponpulver. Brukar annars ha köpt gurkmejan från brogaarden men hittade den inte nu, så får måtta upp 5% peppar själv.
Tänkte fortsätta med grundblandningen i en bytta och de andra i andra (mer pytsande

) men även med en vision om att kunna ge Mytletix innan de gånger vi får oss ut, och som vanligt i övrigt. Pålle lär inte bli sur med mer blötmat
Tänkte även försöka stoppa i migsjälv av pulvren oxå å se :P nypon ska ju kunna ha effekt på värk och har en axel som spökar ibland

kanske lyckas få tummen ur å göra färdig kryddblandning (brukar gjort den där 'hälsoshotten' med gurkmeja, kanel, äppelcidervinäger å massa mer men så mycke jobb varje gång)
Fortfarande oklart om Mytletix gjort nån skillnad på pålle tbh, men svårt veta hur han klarat sommarvärmen utan lixom?

fortfarande lite stum i ena rumpan (mjuk i kors å knä enligt massören, men som ett stråk mitt över, misstänker en spark lr bett, men va aldrig svullen

), men upplever honom inte lika stel som i början på sommarn

ska bara försöka komma oss igång oxå. En kollega pratade om att hon smålurar på ridskola igen, men svårt iom skift, så tänker att där kan jag ju kanske få sällskap ut om han verkar ok