Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Jag vet att bmi suger och egentligen skiter jag i det, men vet ni om en sak? När man går från fetma klass 3 till fetma klass 2 så känns det ändå jävligt bra :up:

Konstaterar att jag behöver köpa kompressionskläder/gördel/vad man nu vill kalla det så jag a) slipper magfladder och b) kan cykla utan att klämma låren (det gör ont kan jag meddela). Är det någon som sitter på tips på hyfsade plagg till en väldigt billig peng så tar jag glatt emot tips. Jag varken vill eller kan lägga en större summa på sånt när det ändå blir för stort sen så hellre lite halvkasst till billig peng än skitbra till dyr peng, sålänge det inte är helt värdelöst.
Kolla Tradera! :)
 
Jag vet att bmi suger och egentligen skiter jag i det, men vet ni om en sak? När man går från fetma klass 3 till fetma klass 2 så känns det ändå jävligt bra :up:

Konstaterar att jag behöver köpa kompressionskläder/gördel/vad man nu vill kalla det så jag a) slipper magfladder och b) kan cykla utan att klämma låren (det gör ont kan jag meddela). Är det någon som sitter på tips på hyfsade plagg till en väldigt billig peng så tar jag glatt emot tips. Jag varken vill eller kan lägga en större summa på sånt när det ändå blir för stort sen så hellre lite halvkasst till billig peng än skitbra till dyr peng, sålänge det inte är helt värdelöst.

Sjukt imponerande!
 
Jag vet att bmi suger och egentligen skiter jag i det, men vet ni om en sak? När man går från fetma klass 3 till fetma klass 2 så känns det ändå jävligt bra :up:

Konstaterar att jag behöver köpa kompressionskläder/gördel/vad man nu vill kalla det så jag a) slipper magfladder och b) kan cykla utan att klämma låren (det gör ont kan jag meddela). Är det någon som sitter på tips på hyfsade plagg till en väldigt billig peng så tar jag glatt emot tips. Jag varken vill eller kan lägga en större summa på sånt när det ändå blir för stort sen så hellre lite halvkasst till billig peng än skitbra till dyr peng, sålänge det inte är helt värdelöst.
Jag vet!! Köp bubbisar! De är suveräna. Det är kompressionsplagg och jag har leggings och ett linne. Älskar dem. Dessutom är det en gammal bukefalist som marknadsför dem! :love:

https://www.facebook.com/bubblisar/
 
Är även de som.kallas standardbubblisar för dyra för din budget?
Är det standardlegging du menar så yes, då är det för dyrt. Och så fel modell, jag tänker leva min sommar barbent - jag bara går och väntar på klänningpremiär nu :love:
Hittade ett par spanx på tradera, modell typ cykelbyxor med snorhög midja - precis vad jag är ute efter så får se var det landar i budgivningen :)
 
Är det standardlegging du menar så yes, då är det för dyrt. Och så fel modell, jag tänker leva min sommar barbent - jag bara går och väntar på klänningpremiär nu :love:
Hittade ett par spanx på tradera, modell typ cykelbyxor med snorhög midja - precis vad jag är ute efter så får se var det landar i budgivningen :)
Ska kolla om jag har mina kvar, isåfall kan jag skicka dom till dig! Jag har bara använt de typ 1 ggn. Ska inventera garderoben!
 
Jag är ju inte snabbast, men måste ha drömt att jag såg dom nyss för nu hittar jag de inte. Hoppas du fått tag på några! :)
Ah, hade helt glömt det här. Tack för titten! :)
Jodå! Jag vann budgivningen så jag fick hem mitt korvskinn. Visade sig att jag bannemig cyklar bättre nu än innan och inte behöver sånt till det, däremot gör den att mina klänningar sitter snyggare och att magen inte gör vågen när jag går, så it's a win! :D
 
Måste visa. Jag är tvåsiffrig! FUCKING TVÅSIFFRIG! Har inte varit tvåsiffrig sen... Jag vet inte, har inga viktkurvor. Högstadiet kanske? Nåt sånt! Herreguuuud liksom! Det är helt sjukt! Helt jävla sjukt!
 

Bifogade filer

  • 64838169_410085592929244_6261861880034230272_n.jpg
    64838169_410085592929244_6261861880034230272_n.jpg
    89 KB · Visningar: 313
Åh!
Blir nästan lite rörd :love: :D
Förstår hur det måste kännas!
Haha ja alltså jag har ju gått och siktat på tvåsiffrigt länge nu (inte ett dugg viktfixerad, host harkel host) men jag trodde fan inte att jag skulle gå och böla av lycka när det väl var dags :rofl:

Blir en jävligt intressant ägglossning de kommande dagarna, både pms och viktuppgång i det här läget, kommer jag upp i tresiffrigt mitt i värsta pmsen så drar jag väl till amerikat och trycker på Trumps röda knapp eller nåt :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 820
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 578
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 930
Senast: Hazel
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 523
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp