Mailat ena bolaget och de följer kösystemet men kunde iaf säga att de gör en individuell hyresgäst prövning när man blir erbjuden bostad så det är inte omöjligt att få lägenhet via dem med anmärkning.
Pappan har kontaktat terapeut. Till sig själv. Två gånger har han fått vara här hela natten också faktiskt. Det var t o m jag som bad honom komma. För att jag somnade stående. Stod vid spisen och stekte köttbullar - vaknade sittande på en köksstol. Inget minne av att jag satt mig där. Och det fanns bara honom att ringa.
Men det var ok. Han håller avstånd till mig, lyssnar in barnen, ger Stora rätten att bestämma om hen vill prata/vara nära. Stora gick självmant och sa godnatt och kramades med pappan igår

Han har fått sköta allt själv eftersom jag däckat. Utom matlagning för den här varit färdig. Disk, matlådor, barn, lägga Lilla. Ta upp snorig Lilla och spola näsa och trösta. Lägga igen. Få de stora att göra det de ska och komma i säng. Det har funkat helt okej. Så glad om det faktiskt kan bli bra, så att barnen kan få en hel familj fast i olika hus liksom. Så att de inte behöver sakna och längta. Eller undra varför pappa valde bort dem. Och glad för mig själv. Kanske kan jag slippa oroa mig i 20 år till?