Bukefalos 28 år!

Att somna och att vakna

Jag hittar tyvärr ändå inte någon sådan inställning. Tror inte att det funkar lika i appen som på datorskärmen.

Tillägg: Jag hittar inte inställningen på datorn heller.
Screenshot_20231105_183746_YouTube.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Givetvis ser det inte ut så hos mig. Oavsett om jag öppnar spelaren i en separat ruta nere till höger eller i helskärmsläge.
För mig funkar det i mobilappen också. Jag klickar bara en gång på videon så kommer samma alternativ upp som när jag håller pekaren över videon på datorn.
 
För mig funkar det i mobilappen också. Jag klickar bara en gång på videon så kommer samma alternativ upp som när jag håller pekaren över videon på datorn.
Inte för mig. Kan inte visa hur det ser ut för inställningarna försvinner innan jag hunnit skärmdumpa.
 
Lyckades ta en skärmdump på appen. Ser ut så här:
Screenshot_20231105-184832_YouTube.jpg


I appen är jag inloggad för jag kan både kommentera och gilla videor.
 
Jag är aldrig inloggad, men "knappen" finns hos mig ändå. Surfar med Chrome både på dator och telefon.
Jag använder också chrome på datorn - på telefonen har jag ingen aning. 😅 Men det borde ju inte spela någon roll tycker jag. Det är ju inte webläsaren som avgör detaljerna på sidan.

Edit: provade med Edge och det ser precis likadant ut.
 
Det ser ut som att du tittar på en video som ligger i en spellista. Då spelas nästa klipp i listan upp automatiskt när föregående är slut. På mobil finns inte Autoplay-off för spellistor vad jag har sett
Ahaa! Mysteriet kanske löst!
 
Det ser ut som att du tittar på en video som ligger i en spellista. Då spelas nästa klipp i listan upp automatiskt när föregående är slut. På mobil finns inte Autoplay-off för spellistor vad jag har sett
Tog en annan video och där kunde jag ändra automatisk uppspelning till av. Fattar inte alls vad den ska vara bra för. Tror att det betyder att den inte spelar ytterligare en video när denna är slut. Haken var bara att videon jag valde var 3,5 timme lång. Jag behöver stänga av långt tidigare. Alla videos som är till för att somna är nämligen alltid flera timmar långa.
 
Tog en annan video och där kunde jag ändra automatisk uppspelning till av. Fattar inte alls vad den ska vara bra för. Tror att det betyder att den inte spelar ytterligare en video när denna är slut. Haken var bara att videon jag valde var 3,5 timme lång. Jag behöver stänga av långt tidigare. Alla videos som är till för att somna är nämligen alltid flera timmar långa.
Det finns ett antal sömnmeditation-videos som är 5, 10 eller 20 minuter långa. Sådana lyssnar jag ofta på för avslappning.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag har skitsvårt att sova om jag inte varit utanför lägenheten på dagen. Tar ofta en promenad på allt ifrån 15min till en timme bara för att rasta kroppen men framförallt även hjärnan med frisk luft.
Ligger aldrig kvar allt för länge om jag inte kan sova, utan börjar om med att gå på toa, dricka ett glas vatten och sen gå och lägga mig igen.
En tredje grej är att jag lyssnar på en podd jag hört tusen gånger förr, typ ett gammalt p3 dokumentär-avsnitt där jag inte behöver lyssna på varje ord för att hänga med i handlingen.

En av mina favoriter med! De äldsta avsnitten framförallt.

Men sen jag upptäckte podcasten Fall of Civilizations på Spotify är det min go-to. Fantastisk röst, intressant historia-lektion, men inte för intressant...

Jag gillar framförallt avsnitten om Mesopotamien, Nabatea, och Inca.
 
Jag vet inte vad discord är för något. Fattar inget om servrar. Att man har webbhotell på dem är väl det enda jag vet.

Förra sommaren när jag jobbade så hade jag inget boendestöd som kom hem till mig utan jag fick ett telefonsamtal. Det hjälpte mig inte alls.

Och jag kan inte göra något samtidigt som jag är online. Jag kan inte ens göra något medan jag pratar i telefon.

Discord finns numera som mobilapp och är jättelätt att ladda ner och skapa användare på. En discord-server är som en grupp eller ett forum, det finns en sida som heter Disboard där man kan bläddra bland de miljontals servrar som finns. Ett helt universum!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 600
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 087
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag hoppas att någon har någon tanke eller själv har upplevt eller vet, har testat Citalopram själv osv. Jag har nu tagit Citalopram i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 572
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp