Bukefalos 28 år!

Att välja försäkringsbolag

Sv: Att välja försäkringsbolag

Jag har oxå haft mina hästar försäkrade i 10 år, där jag ALDRIG användt vet.vårdsförsäkringen eller livförsäkringen. Jag sponsrar alla andra med mina pengar. Tänk så mycket jag hade kunnat spara på dom här åren, men jag vågar inte skippa försäkringen.

Jag har 2-3 timmar till närmsta djursjukhus men har en jättebra distriktare:bow:

lyckliga du, vi har bara distriktare och 30 mil enkel väg till djursjukhus där man inte kan göra mkt. Men som sagt. När jag har min grundplåt så ryker vet. förs. och kan istället höja upp livförs. så jag har möjlighet att köpa en ny häst om nått händer.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag måste ha haft maximal otur när det gäller min självriskperiod på hästens försäkring. Mitt bolag har en fast självrisk per...
Svar
4
· Visningar
1 371
Senast: Angel
·
Övr. Hund Hoppas någon här kan hjälpa mig med några frågor. Jag är inte så insatt i hundförsäkringar då jag bara har en hund och det är min...
2
Svar
29
· Visningar
3 932
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Alltså kan bli annat än tokig i alla fall på vissa av dom. Jag sålde en häst som jag strax innan försäljningen höjde livvärdet på. Denna...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik In intressant tank slog mig igår kväll efter en diskussion med en kompis. Vi diskuterade försäkring på hobbyhästar eftersom både hon och...
2
Svar
36
· Visningar
4 850
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp