Bukefalos 28 år!

Avancerat sök bland annonserna

M

Materialgirl

Hej,
Jag blir inte klok på avancerat sök- funktionen. Jag har otaliga gånger försökt använda avncerat sök när jag letar bland annonserna. Men det fungerar inte! Ingen av valen verkar registeras. För när jag väljer tex: ston, 5-7 år, 8-12 år. så får jag ändå upp valacker och hingstar samt andra ålderskategorier.
Varför funkar det inte?
 
Sv: Avancerat sök bland annonserna

Kan det inte vara så att just ordet sto, eller någon av siffrorna finns i annonstexten och därför känner sök av de orden och visar de annonserna också?

Tex:

Rubrik: Valack säljes!

Sen i annonstexten står det kanske: Ev. byte mot sto, 8-10år
eller nånting sånt.


Jag vet absolut inte säkert, men det är ju en möjlig anledning i alla fall.
 
Sv: Avancerat sök bland annonserna

Något verkar inte fungera helt som det skall.
Jag gjorde en mindre uppdatering av annonssidorna för några dagar sedan, dessa problem kan dock ha funnits även innan dess.

Kanske det är något problem med att man inte kan välja mer än ett val per grupp.
När jag provade sto, 8-12 år verkade det fungera.

Om någon annan har förslag på exakt när problemen inträffar så tar jag gärna emot tips om detta.

Jag skall se om jag lyckas hitta någon lösning på det hela, under tiden prova med ett val per grupp.
 
Sv: Avancerat sök bland annonserna

Nu förstår jag varför det inte fungerade. Jag försökte med flera val per grupp! Kommer det fungera att göra det snart eller är det ett val per kategori som gäller för att kunna söka?
Tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 616
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 613
Senast: liiinnea
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 531
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara...
29 30 31
Svar
606
· Visningar
16 448
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp