Avatarer, hur ofta får man byta dem

hur ofta ska man byta avatar?

  • en gång i veckan

    Röster: 0 0,0%
  • Varannan vecka

    Röster: 0 0,0%
  • var tredje vecka

    Röster: 0 0,0%
  • En gång i månaden

    Röster: 0 0,0%
  • en gång i kvartalet

    Röster: 1 0,7%
  • en gång i halv året

    Röster: 2 1,4%
  • en gång om året

    Röster: 2 1,4%
  • när man får lust

    Röster: 81 55,9%
  • en gång om dagen

    Röster: 1 0,7%
  • man väljer en och håller fast vid den

    Röster: 58 40,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    145
  • Omröstning stängd .
Kanske borde byta till den här för att vara lite up to date 😛
 

Bifogade filer

  • 953D6F93-7AD3-4688-9CD9-53D9320F57B8.jpeg
    953D6F93-7AD3-4688-9CD9-53D9320F57B8.jpeg
    107 KB · Visningar: 24
Jag har inte orkat fixa en avatar. Hade nån för länge sen, innan nån stor uppgradering av forumet. Sen tror jag att jag inte hade den bilden kvar eller det gick inte att ladda upp den, minns inte. Så det får vara en cerise kvadrat med ett R.
Brukar inte kolla så mycket på avatarerna eller rättare sagt har svårt att koppla ihop dem med en användare, förutom några enstaka.
 
Men vad ÄR detta för uppviglartråd?! Här surfar man runt i godan ro och blir helt förvirrad av alla nya avatarer som plötsligt dyker upp? :rage: Borde finnas solklara forumregler för detta.

Mvh hycklaren som nog är inne på sin sjunde användarprofil genom åren. :cool:
 
Min avatar har nog 10 år på nacken tror jag. Innan dess bytte jag några gånger men nu skulle det kännas konstigt att byta. Kanske om jag hittar en som känns perfekt :D
 
Rekommenderar att se nån film med honom, han har gjort många riktigt bra. :love:
Jag känner igen honom från andra bilder som jag hittade när jag googlade honom men namnet sa mig inget alls. Jag brukar sällan lägga skådisar eller sångare på minnet, hör jag eller ser något bra så gillar jag det men vem som gjort det är oftast mindre intressant.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 362
Senast: Hedinn
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
351
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
738
IT & mobiler Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Halfrek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp