S

Salvi

Tänkte sätta upp lite små cavalettihinder i paddocken idag, men eftersom att jag är dressyrryttare egentligen så vet jag inte alls hur stort avstånd jag ska ha mellan mina små hinder :P
min häst är ett fullblod på 163 centimeter, hon är inte speciellt storgalopperad. nån som har någon aning på ett ungefär hur många meter jag ska ha emellan om jag vill ha in två galoppsprång emellan. ? jag hoppade kombinationer för ett tag sen, men kommer tyvärr inte alls ihåg avståndet. :angel:
 
Sv: Avstånd.

Ingen? Ska alldeles strax åka så jag skulle behöva snabbt svar :)
 

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
4 706
Senast: Unafraid
·
Hoppning Hej! Jag undrar hur mycket avstånd det är emellan travbommar med ett travsteg imellan med människo steg eller med "fötter". På min...
Svar
15
· Visningar
3 902
Senast: Buck
·
Anläggning Hej allihop, Jag har snart haft min häst i 2 år och vi har flyttat omkring en hel del pga olika anledningar. Det är sjukt svårt att...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 866
Senast: Heulwen
·
Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp