Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att du kan plocka ut några extra fina favoriter och spara, så att om du ändå hamnar i att köpa ny häst så har du det kvar, på så sätt kanske det inte känns riktigt lika slutgiltigt och att drömmen ändå kan leva?Det är snart två år sedan jag tog bort min häst och tanken har hela tiden varit att köpa ny häst, men det har inte blivit av. Vilket gör att jag har kvar 99% av alla saker. Hur klarar en av att avyttra en dröm?
Det är snart två år sedan jag tog bort min häst och tanken har hela tiden varit att köpa ny häst, men det har inte blivit av. Vilket gör att jag har kvar 99% av alla saker. Hur klarar en av att avyttra en dröm?
Där fanns inte någon sån här i närheten men jag skickade mina saker till en sån. Inte sett en krona.Jag lämnade in absoluta majoriteten till en begagnat affär för hästprylar.
Sparade några få grejer som jag inte klarade av att sälja.
För min del visste jag att det inte skulle bli en ny häst på ett gång år, sålde pga graviditet.
Inte där jag sålt.Där fanns inte någon sån här i närheten men jag skickade mina saker till en sån. Inte sett en krona.vet inte om det är för sakerna inte säljer eller vad. Men är andra gången nu. Första gången lämnade jag in i en 2nd häst affär utanför hyssna. Dom sålde lite i början tror jag fick typ 300 kr. Resten av sakerna fick jag inga pengar för och har ändå inte plats i förrådet. Så känner väl lite whatever nu i efterhand. Men dom hörde aldrig av sig igen så verkar vara lite praksis att dom bara behåller grejorna om man onte hör av sig o hämtar dom igen själv.
Ja hade hoppats på liknande men blev tyvärr inte så :/Inte där jag sålt.
Där ville de sälja inom 3 månader, sen sänktes priset och de försökte i 3 månader till och var det fortfarande inte sålt så skulle man hämta grejerna.
De sålde massor åt mig! För många 1000kr. Fick helt ok betalt för sadlar och täcken och sen sålde de galna mängder med ”småprylar” åt mig.
Tyvärr tror jag de stängt det stället nu![]()