B*rjes-katalogen?

Ramona

Trådstartare
Har den kommit till er annu? Nar ska den komma egentligen?
Pa hemsidan gar det fortfarande inte att skicka efter 2005 katalogen, men den brukar val komma ut i borjan pa mars?
Om jag bestallde saker fran Borjes forra aret, far jag katalogen automatiskt da?

/Ramona - som skulle behova gummiband, glansspray och andra saker inom kort!!

Sv: B*rjes-katalogen?

Godmorgon:)

Jag har inte heller fått den än så jag tror inte den har kommit ut än. Vad jag vet får man den automatiskt om man har beställt saker förra året. Är inte 100 på det men 99.9 :) Kan du inte beställa från nätet annars? Eller kan man inte det om man bor utomlands kanske?

Hälsningar Jacky

Jo, man brukar få katalogen automatiskt om man beställt förra året. Tror den kommer i slutet av mars-början av april.

Ringer jag å beställer nya årskatalogen brukar den komma i april...:eek:

Tycker jag är sent faktiskt...
Faskt å andra sidan kan man ju kolla sortimentet på scandinavium i påsk

Den kommer nog om en 2 veckor, står att den kommer i mars men brukar alltid komma i början på april istället.

Läste i ett reklamblad jag fick när jag beställde sist att den ska komma 20 mars.
Lagom till Eurohorse alltså..

Den brukar aldrig komma tidigare än mitten på mars....

/Milla -som automatiskt fått katalogen hem i 10år

Jag tror att katalogen kommer lagom till Göteborg Horseshow.
Förra året kom den nämligen i början av den veckan och Börjes hade med sig mängder med kataloger till Eurohorse mässan som man kunde ta. Så i slutet av Mars, alltså om ca 2 veckor skulle jag tro att katalogen kommer.

Nackdelen är att efter dom plockat ihop alla kartonger som ska med till Scandinavium så sänder dom resten till dom som handlat förra året...
Och då börjar dom i början av alfabetet med handlare vars efternamn börjar på A...jag som har ett efternamn som kommer i slutet av alfabetet, och inte ska till Scandinavium, måste då ringa i slutet av april och hoppas på att dom då fått några returer....
Tycker dom borde lära sej någon gång att först lägga undan till ALLA som handlar förra året.....
Eftersom dom uppenbarligen kunde det för 10-15 år sedan.....

Fick mail av dem idag och då skrev de att den kommer i slutet av mars/början av april.....

åh vad jag längtar...
Jobbigt att de bara har 1 katalog om året... D borde vara en per säsong ju...
Men den som väntar på ngt gott :)

Har nyss beställt ett paket (som btw kom fram idag) så det borde ju vara med en katalog där. Jag har för mig att det vart iaf.

Jacky skrev:
Kan du inte beställa från nätet annars? Eller kan man inte det om man bor utomlands kanske?

Nej, de skickar varken en katalog eller paket till Irland. :mad: Sa jag far katalogen skickad till mina foraldrar, som postar over den hit. Nar jag bestaller nagonting sa kommer det hem till mina foraldrar, och antingen sa hamtar jag grejerna nar jag ar i Sverige eller sa skickar min snalla pappa over sakerna. I slutandan blir det i alla fall billigare, men det ar ju lite omstandigt. Hade varit mycket enklare om jag kunnat fylla i nagot kontrak som sager att jag inte kan retunera sakerna och att ingen garanti galler, sa de kunde skickat paketet till mej pa Irland.
Tacka vet jag H**ks, som ar mycket mera tillmotesgaende och alltid skickar paketen hem till mej!! :bow: :love:

Jag har pratat med dom, då jag nyligt besällde saker från dem. den skulle vara hemma hos mig om två veckor.. så man får ju hoppas att dte stämmer

Katalogen brukar alltid komma lagom till Scandinavium, och bör göra så även i år.

Nu har jag precis varit och shoppat på Börjes och där hade dom nya katalogen. :banana:

Måste säga att det var en positiv överaskning i år. Visst man ser fortfarande att det är Börjes, men katalogen ser mycket fräschare än den gjort innan. Nya färger och annan layout, det gör mycket.

En del nya och bättre grejer, tänker främst på Himalaya-täckena som fått sig en rejäl styling.

Så, ett plus till Börjes för den nya katalogen!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 088
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 859
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: cucoomber
·
Småbarn River mitt har I frustration. Min dotter bjojfri sedan oktober forra aret har borjat kissa pa sig igen. Hon gar igenom 3-5 par byxor pa...
Svar
5
· Visningar
3 833
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår