B*rjes-katalogen?

Sv: B*rjes-katalogen?

Åhh, nu är jag så himla sugen på att handa från Börjes igen, när du skriver så.. vänter med spänning på kaalogen.. något nytt du kan tipsa om??

Det var bara allmänt lite mer moderna grejer, till exempel ledade stigbyglar och en ny hjälmmodell. Visserligen har butiken haft detta i sortimenet länge, men det är ju inte alla som vet.
Kläderna såg också bättre ut. Skönt att de har insett att det var dags för en uppfräschning...

vad är det för ny hjälmmodell då? hur ser den ut? kostar?

Det var en liknande den Hööks har med ventilation fram, fast denna hade svart istället för vit som Hööks. Mycket snyggare, synd att man redan handlat..
Jag undrar om det inte är samma annars, denna hette Hi-Lite, kostade 628 kr.

Men den finns väl redan? Den ser i princip exakt ut som Hööks men har svart "grejj" där framme.

En loten förbättring i alla fall *skrattar* hur är dte med grimmor, träns och schabraker.. hur ser det ut på dne fronten..

Blev besviken på katalogen. Hittade inte en sak. Och tyckte inte det va några ny heter knappt.

visst dom hade några täcken på eurohorse som sog lite flashiga ut.

Men rosa mintgrönt mm tilltalar inte mej. :devil:

Haaa, jag tog några kataloger till mej och min kompisar igår när jag var på mässan.....

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 088
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 859
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: cucoomber
·
Småbarn River mitt har I frustration. Min dotter bjojfri sedan oktober forra aret har borjat kissa pa sig igen. Hon gar igenom 3-5 par byxor pa...
Svar
5
· Visningar
3 832
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka