Badklädsaktiviteter med arbetskollegor

Herregud. Jag hade hellre avstått.
Vi är ändå 60 pers som får enkelrum alla när vi är på konferens/planeringsdagar.

Tja, jag hade inga problem med det ens när jag fick dela med (kvinnlig) kollega. Visst är det skönare med eget rum men samtidigt, jag vet inte hur de skulle löst det annars.
 
Vi är bara tjejer på mitt jobb så jag hade inte haft några problem med det. I din sits hade jag förmodligen deltagit med varit obekväm.
 
Tja, jag hade inga problem med det ens när jag fick dela med (kvinnlig) kollega. Visst är det skönare med eget rum men samtidigt, jag vet inte hur de skulle löst det annars.

Man kanske inte måste ha en julfest som kräver övernattning?

Jag kom på att jag faktiskt har delat rum med en kollega en natt på mitt förra jobb. Vi var vänner även privat och har bland annat badat näck på kallbadhuset ihop och det kändes helt okej att dela rum.
 
Man kanske inte måste ha en julfest som kräver övernattning?

Jag kom på att jag faktiskt har delat rum med en kollega en natt på mitt förra jobb. Vi var vänner även privat och har bland annat badat näck på kallbadhuset ihop och det kändes helt okej att dela rum.

Med tanke på att vi åkte från hela landet till Gävle för den där festen var övernattning ofrånkomligt. Det var några som festade hela natten så för deras del var rum överflödigt :angel: vi andra sov några timmar i varje fall.
Våra arbetsplatser var alltså utspridda över hela landet (rikstäckande företag) och huvudkontor i Gävle. De som bodde i Gävle eller omkring åkte hem och övernattade inte.
 
Jag hade utan problem deltagit.
Har vi teamdag med jobbet är badandet frivilligt men många deltar.

När jag är iväg med "mitt" fotbollslag inom myndigheten är det jag och X antal manliga kollegor. Vi badar tillsammans, jag vistas i deras omklädningsrum och jag delar rum med någon av spelarna.
 
De situationer jag tänkte på ang bad var typ när vi haft planeringsdagar på spa-anläggning. Då har man lufsat runt i badrock på kvällen och spenderat en hel del tid i badtunna el dylikt.

Badar också ibland i jobbet. Åker ibland och badar med patienter för att de ska få öva (ätstörningspatienter).
 
Ja, DOM kollegorna badar jag också näck med :D

:D Mina kollegor som jag arbetar med just nu hela dagarna följer till och med in på toa! Och han brukar sitta och glo när jag duschar :o
 

Bifogade filer

  • 6FFFB1E1-5EAD-44E8-912B-F678E398F2AD.jpeg
    6FFFB1E1-5EAD-44E8-912B-F678E398F2AD.jpeg
    216,9 KB · Visningar: 200
Skulle inte heller vilja dela rum. Men det har inget med nakenhet att göra, jag vill vara för mig själv och få lite ro. Särskilt på planeringsdagar/konferens när man är bland folk hela tiden.
Nä, alltså för mig är det inte kopplat till nakenhet. Däremot intimitet, vilket jag inte vill ha med kollegor. Därför vill jag heller inte gå i badkläder tillsammans med kollegor - eftersom det känns intimt för mig.
 
:D Mina kollegor som jag arbetar med just nu hela dagarna följer till och med in på toa! Och han brukar sitta och glo när jag duschar :o

Skämt åsido!
På ett tidigare jobb hade vi baddräktsaktiviteter på planeringsdagarna. Tyckte det var lite obekvämt faktiskt. Om jag hade varit ensam kvinna med bara män hade jag inte deltagit. På nuvarande jobb skulle jag bli förvånad om vi hade något sådant faktiskt. Egna rum har vi alltid.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 568
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 528
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp