Bästa fyndet någonsin!

Magica

Trådstartare
Det gjorde jag idag! Köpte ett skit snyggt thermo stalltäcke idag på rea. normal pris: ca 1300 kr Rea pris: 349 kr!!! :eek: :bump: :bump:
 
Ja då kan man berkligen säga: :eek: :eek: Vad är det för märke :confused:
Jag har osså nyligt köpt ett thermotäcke som jag är kanon nöjd med... :love:
 
...Inte vet jag...men på orginal prislappen stod det 1295 kr. det gjorde det på alla täckena av samma sort men om det stämmer egentligen det vet jag inte...men glad för priset iallafall!!! :bump: Rätt om det bara var nersatt 100 kr eller 950 kr så är det ett bra pris iallafall för min plånbok...! Man skall vara glad för det lilla man får! :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 738
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 022
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 699
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 370
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp