Bästa golvet?

Det är nog så. Linoleum är nog bra, ska kika vidare på det.

Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.
 
Vinyl och laminat (bra sådant) kan väl vara alternativ?

Hade alla gånger valt något av det framför linoleum om jag fått välja men jag har väl bott i för många lägenheter med trista linoleumgolv. De har haft missfärgningar som inte gått att få bort helt och hållet.
Jag vill gärna undvika plast i så stor utsträckning som möjligt, så om linoleumgolven utvecklats är jag positiv till dem. Har också bott med den trista varianten, men det verkar ju finnas väldigt mycket mer att välja på nu 👍🙂
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Krumben
·
Hemmet Vattenskada. Jag ska få nytt golv av försäkringsbolaget. Nu ligger laminat, så den prisnivån ersätter de (ca 290 kr/kvm). Jag funderar...
2
Svar
21
· Visningar
1 192
Senast: SaraXX
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 954
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Planen är att Harry ska bli en stallhund så nu behöver vi förbereda oss för vintern 🥶 Han klarade förra vintern bra, hade bara ett...
2
Svar
34
· Visningar
2 382
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp