Bästa höpåsen

orientalkatten

Trådstartare
Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet.
Vad ska man köpa i stället till rimligt pris.
Ska klara 9 kg hösilage.
 
Jag kör fortfarande med IKEAs. Alla andra är mycket dyrare och kvaliteten verkar vara densamma eller lägre.
 
De från Strömsbergsgård upplever jag inte lika hållbara som ikeapåsar. Köpte ett helt gäng i höstas och på tre påsar lossnade handtagen ganska fort. Upplever även att det lätt blir revor i dem.
På ett par har ”fållen” längst upp vid öppningen börjat remsa upp sig.
De stora från Strömsbergsgård rymmer lila mycket som en ikeapåse då ikeapåsarna håller för att packas överfulla, men inte de från Strömsbergsgård.
Andra märken har jag inte provat.
 
Påsarna från Hansbo Sport är stora och stadiga! Finns på H**ks.
Håller med, är jätteglad över mina och man har stora synliga fält för namn och glada färger.
IMG20220414182757.jpg
 
Dom nya håller inte länge. Så nu finns bara de gamla rejäla Gekås påsarna kvar. Köpte en förra veckan, gick sönder dag två. Supertunt material.
Reklamera dem, jag gjorde det och de erbjöd pengarna tillbaka tackade nej men bad dem se över kvalitén istället.
Vill ha tillbaka de gamla :(

Tyvärr inga bra förslag på andra påsar där det får plats 9kg
 
Ikea hade en limited edition, dock sämre kvalla än dom blå. Jag har typ 15st, fina men några har blivit fransiga.

Hööks mörkgröna är fina trots loggan tycker jag.
har 3 andra ikea, bla en mörkgrön, lite smårutig. Hade önskat fler av den. Annars gillar de stora regnbågsfärgade från ikea men hade önskat mer stilrent ibland
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 428
Senast: orkide
·
Trädgård & Växter Mina egenodlade sockerärtor tog slut och jag behövde köpa från affären. Det fanns inga så jag köpte sugar snaps i stället. Är väl samma...
Svar
4
· Visningar
556
Senast: Wille
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 359
Hemmet Jag måste köpa en ny luftavfuktare, för den vi har luktar bränt... :nailbiting: Det är ju en djungel, nån som har ngt tips? Den ska stå...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp