Bästa mobilabbonemanget?

Stinaelin

Trådstartare
Jag hatar att sätta mig in i detta, men nu måste jag ha ett mobilabonnemang då jag inte längre har någon företagstelefon (ska börja plugga om en vecka...).

Jag har dock en fysisk telefon, en Iphone 4. Vilket abonnemang är bäst? Ska man ha kontantkort istället?

Jag surfar nästan mer än jag ringer, lyssnar mycket på radio och smsar. Har dock wifi hemma (och på skolan?), men det vore bra att ha möjlighet att surfa billigt.


Har ni något att rekommendera? Om det inte är Ok att göra reklam, PM:a gärna.

Tusen tack för hjälp!
 
Jag hatar att sätta mig in i detta, men nu måste jag ha ett mobilabonnemang då jag inte längre har någon företagstelefon (ska börja plugga om en vecka...).

Jag har dock en fysisk telefon, en Iphone 4. Vilket abonnemang är bäst? Ska man ha kontantkort istället?

Jag surfar nästan mer än jag ringer, lyssnar mycket på radio och smsar. Har dock wifi hemma (och på skolan?), men det vore bra att ha möjlighet att surfa billigt.


Har ni något att rekommendera? Om det inte är Ok att göra reklam, PM:a gärna.

Tusen tack för hjälp!

Jag är på väg att byta till Hallon (det är 3's systerbolag). För 249 kr per månad får jag fria samtal och sms/mms samt 7 GB data. De tre första månaderna får man för 99 kr/månad. Har 3 nu och betalar 399 kr/månad inkl 5 GB, fria samtal och fria mess.
 
Jag hatar att sätta mig in i detta, men nu måste jag ha ett mobilabonnemang då jag inte längre har någon företagstelefon (ska börja plugga om en vecka...).

Jag har dock en fysisk telefon, en Iphone 4. Vilket abonnemang är bäst? Ska man ha kontantkort istället?

Jag surfar nästan mer än jag ringer, lyssnar mycket på radio och smsar. Har dock wifi hemma (och på skolan?), men det vore bra att ha möjlighet att surfa billigt.


Har ni något att rekommendera? Om det inte är Ok att göra reklam, PM:a gärna.

Tusen tack för hjälp!

Jag har hela tiden varit väldigt nöjd med Tele2 och de har stor valfrihet att plocka ihop ett abbonnemang som passar en.
 
Jag bytte till Vimla före sommaren.
Det är Telenors dotterbolag, som har bra prissättning och man kan välja själv några olika nivåer på surf. Som student eller barn får man dessutom extra surf! Jag betalar 285 kr/månad för fria samtal och SMS/MMS plus 14 gb surf.
Abonnemangen till barnen har jag det lägsta på; 60 samtal, 600 meddelanden och 2 gb surf för 100 kr/månad

(dessutom kan man minska sina kostnader genom att tipsa sina vänner...)
 
Har halebop studentabonnemang, mycket billigt. 29/månad kostar mitt plus att jag har valt till 59kr i surf utöver det. Är supernöjd! Gratis sms ingår såklart. Ringer gör man till halebop endast öppningsavgift på tror det är 69 öre, och till andra nät vet jag inte riktigt. Brukar ha en räkning på ca 200kr/månad så jag är väldigt nöjd :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp och råd kära Bukeorakel! Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg, ska försöka reducera ner det så mycket jag kan. Jag har...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 126
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Så har det hänt. Något som jag vet att andra varit med om, men aldrig tidigare upplevt i den omfattningen. I fredags, runt 11.00...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
20 548
Senast: lillebill
·
R
Hästmänniskan Jag är för tillfället i valet och kvalet om jag satsa helt på hästar, eller skaffa mig en "vanlig" utbildning och ha ridningen bredvid...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Tompa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp