Bukefalos 28 år!

Bästa nyheten?

Sv: Bästa nyheten?

Jag har varit hopplöst vilse, men nu börjar jag kunna andas i alla fall. Så otroligt mycket nytt och bra!
- Än så länge är Snabbsvaret bäst, plus alla möjligheter som finns att anpassa allting till hur man vill ha det själv.
Skitbra, det har blivit kreativt.
 
Sv: Bästa nyheten?

Hittade en kul grej (om än onödig kanske?).. man kan klicka på siffrorna i kolumnen 'antal inlägg' så öppnas en liten popuppruta med namnen på alla som skrivit i tråden och hur många ggr vederbörande skrivit!
 
Sv: Bästa nyheten?

A_K_N skrev:
NYA INLÄGG tycker jag är allra bäst. Har saknat den sen Stallettiden.

ja men den funkar juinte!!!! klickar man på den så kommer den bara ner typ 5-6 inlägg på den sidan medans man i själva verket ksanke redan läst 2-3 sidor av inlägg :smirk:
 
Sv: Bästa nyheten?

goamarie skrev:
ja men den funkar juinte!!!! klickar man på den så kommer den bara ner typ 5-6 inlägg på den sidan medans man i själva verket ksanke redan läst 2-3 sidor av inlägg :smirk:

Nix samma för mej, men det funkade i början......
 
Sv: Bästa nyheten?

"Översikt över tråden" är ju helt suvve! Nu kan man se vad man sagt till vederbörande på ett lätt överskådligt sätt!
Puss på dej GUnnar för detta!
 
Sv: Bästa nyheten?

Lejonflickan skrev:
"Översikt över tråden" är ju helt suvve! Nu kan man se vad man sagt till vederbörande på ett lätt överskådligt sätt!
Puss på dej GUnnar för detta!

Var hittar du det :confused:?
 
Sv: Bästa nyheten?

mandalaki skrev:
Var hittar du det :confused:?

När du svarar med citera, under rutan med tilläggsalternativ. Hittar du?
Så slipper man "komma ihåg" vad föregående personer sagt utan att behöva klicka tillbaka. Jättebra tycker jag !
 
Sv: Bästa nyheten?

Jag har också hittat en inte helt nödvändig finess. Under snabblänkar, finns alternativet min profil. Så kommer man lätt och enkelt till sin profil, mycket bra men inte helt nödändigt som sagt var.

/Soapbubble
 
Sv: Bästa nyheten?

Lejonflickan skrev:
När du svarar med citera, under rutan med tilläggsalternativ. Hittar du?
Så slipper man "komma ihåg" vad föregående personer sagt utan att behöva klicka tillbaka. Jättebra tycker jag !

Javisst ja - det där hade jag sett utan att egentligen använda det. Men det är ju faktiskt jättebra :) !
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 375
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 973
Senast: Motacilla
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 721
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har för mig att jag tidigare har skrivit lite om mina funderingar kring ridning och teknik, men just nu kan jag inte hitta tillbaks...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp