Bästa överraskningen?

Har nog aldrig fått en överraskning jag gillat faktiskt

Gränsen går typ vid att min man köpt blommor eller lagat nåt gott :p
 
Vad har ni fått för fantastiska överraskningar från en loved one? Behöver inte vara partner, utan kan vara en god vän, en familjemedlem eller vad som helst.

Jag vill överraska min kille med nåt och har typ en månad att klura ut nåt. Problemet är att min fantasi är :down:.

Krav: Inte dyrt. Kan alltså inte vara hans fantastiska drömresa han alltid velat göra.

Inspiration por favor!
Jag fick min lägenhet städad en gång, studentlägenhet. Gissa om det blev belöning den natten:heart
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 270
Senast: cassiopeja
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 637
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 117
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp