Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, jättefint!
Tack!Wow, jättefint!![]()
Jag köpte blommor häromdagen. Gissa om det har varit minusgrader på nätternaIdag har jag äntligen vågat köpa blommor till balkongen, nu får det inte bli mer minusgrader på nätterna
Älskar sommarkänslan där ute
Visa bifogad fil 185074
Vad är den längst till vänster som verkar ha frukt eller knoppar?Jag köpte blommor häromdagen. Gissa om det har varit minusgrader på nätterna
Nu släpar jag växter två gånger om dagen
Visa bifogad fil 185082
Det är en fuchsia med vita och ljust rosa blommor.Vad är den längst till vänster som verkar ha frukt eller knoppar?
Idag har ett par knoppar slagit ut.Det är en fuchsia med vita och ljust rosa blommor.
Fin färg på "väggarna"Visa bifogad fil 185395
Jag hade nyligen köpt en soffa med divan och bord samt igår en matta (den upp och ned vända krukan är för att den ska lägga sig platt och inte blåsa upp)Svinnöjd! Nu saknas det bara ett parasoll för ordentligt soliga dagar, men det får nog bli när värmen återkommer
![]()
Den äran kan vi inte ta på oss, BRFs färg men jag håller medFin färg på "väggarna"!
Var har du köpt kristallkronan? Villhöver minst en till mitt växthus!Köpte en kristallkrona till balkongen i födelsedagspresent till mig själv.
Solcellerna är klart svagare än den som är till ljusslingan, men det har ju också regnat och varit mulet hela dagen idag.
Det går att byta till nätdrift om man vill, men jag tycker att det är rätt mysigt med skymningsrelät i solcellsvarianterna så jag behåller den nog såhär.
Visa bifogad fil 185564