Me tooDet är det klassiska... Sookie är ny får leva till slutet i första leken för att direkt röstas ut i lek nr två... Så där har man skapat ett beroende! Been there...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Me tooDet är det klassiska... Sookie är ny får leva till slutet i första leken för att direkt röstas ut i lek nr två... Så där har man skapat ett beroende! Been there...
Me too
UPPDATERING
- Jag har köpt en orgel! Den är väldigt fin, och har en himla massa knappar, säger Banarne. Men det är en sak med orgeln som jag inte kan förstå. Hur kan de ha fått trummorna så små? Och vem i hela världen är så liten att han kan komma in och komma åt att spela? Jag menar, det finns ingen dörr.... Eller, vänta lite...
Banarne hittar en öppning och sticker in huvudet för att leta efter trummorna. Men han fastnar! Nu måste han åka till lasarettet i grannstaden, han kommer vara borta flera dagar...
SOOKIE var BANARNE!
och ändå ändrade du röst till sookie?Fast å andra sidan... Skulle sookie hamna i lyan två ggr på raken verkligen? Det vore ju rekord! Jag har bara hamnat i lyan en gång på tusen lekar...
Samma här, jag åkte först i min andra lek för att jag la en tidig röst när jag skulle titta på TV.Skönt att veta man inte är ensam![]()
@Habina har undrat om onda spionen och lyan känner till varandra åt något håll?NattDL blir lördag 11:00
DagDL 0:00 (midnatt mellan lördag och söndag, alltså)
Har jag missat att svara på någons fråga så får ni gärna tagga mig igen![]()
Det gör de inte.
I lekens andra inlägg...Eller var är @Blacksmithfarm s förstaröst som man kan reagera på?![]()
Röster skall fetstilas och motiveras, exempelvis Blacksmitfarm röstar på BSF för att… Motiveringen ska finnas i röstinlägget. Det är ok med citat.
och ändå ändrade du röst till sookie?