Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
UPPDATERING
- Jag har köpt en orgel! Den är väldigt fin, och har en himla massa knappar, säger Banarne. Men det är en sak med orgeln som jag inte kan förstå. Hur kan de ha fått trummorna så små? Och vem i hela världen är så liten att han kan komma in och komma åt att spela? Jag menar, det finns ingen dörr.... Eller, vänta lite...

Banarne hittar en öppning och sticker in huvudet för att leta efter trummorna. Men han fastnar! Nu måste han åka till lasarettet i grannstaden, han kommer vara borta flera dagar...

SOOKIE var BANARNE! (god spion)

Senast ändrad:
Nej! :banghead: Men sookie! Du skulle ha protesterat mer... Men jag känner igen mig, tror aldrig jag fått spela spion mer än någon natt. :crazy:

UPPDATERING
- Jag har köpt en orgel! Den är väldigt fin, och har en himla massa knappar, säger Banarne. Men det är en sak med orgeln som jag inte kan förstå. Hur kan de ha fått trummorna så små? Och vem i hela världen är så liten att han kan komma in och komma åt att spela? Jag menar, det finns ingen dörr.... Eller, vänta lite...

Banarne hittar en öppning och sticker in huvudet för att leta efter trummorna. Men han fastnar! Nu måste han åka till lasarettet i grannstaden, han kommer vara borta flera dagar...

SOOKIE var BANARNE!
:banghead::banghead::banghead:

goda spionen ute ...:cry:

Ok jag läste nu... Spionen suck... Sookie du måste försvara dig bättre, särskilt i en sådan roll.

Ok, bad mistake. Ledsen @Sookie - jag tyckte att det var helskumt hur du motiverade din röst och att du inte motiverade dina andra misstankar mera och jag ville inte riskera att åka heller. Sorry. :(

NattDL blir lördag 11:00
DagDL 0:00 (midnatt mellan lördag och söndag, alltså)

Har jag missat att svara på någons fråga så får ni gärna tagga mig igen :)

Färglägger lite...
Röstlista DL 1 kl 00.00

21.32 Lilltess röstar på paddington

21.41 Fio röstar på Habina
22.58 LenaH röstar på Schantana

23.05 Snurrfian röstar på Sookie
23.08 Habina röstar på LenaH
23.08 Schantana röstar på LenaH
23:21 Habina ändrar röst till Quarter4ever
23:32 hemlig röstar på Artline

23:39 Sookie röstar på fio
23:49 LenaH ändrar röst till Sookie
23:55
Bumpo röstar på Sookie
23:56 Sookie röstar på Lenah
23:58 Fio ändrar röst till Sookie
23:59 Artline röstar på Sookie
00:00 Paddington röstar på quarter4ever
00:00 quarter4ever röstar på Sookie

Innan jag somnar. Sett att det några reagerat på varför jag inte nämnde q när jag motiverade min röst med ESC. Det var för att @Paddington var först ut med att nämna det. Kunde ju bara rösta på en ;) (det känns inte ens okej att försvara min röst som var så fruktansvärt dålig.) Hade jag varit inne strax innan DL så hade min röst förmodligen ändrats till @quarter4ever då jag tycker att det var konstigt att hon lade fokus på de två med flest röster, precis som att någon av de var tvungna till att vara ond (någon mer har nämnt det såg jag). Får även känslan av att Q är lite "ur gängorna" och resonerar inte som hon brukar. Men det är mest en känsla och skulle inte kunnat ha använts som en motivering. (Sorry för rörigt inlägg, ville bara få ur mig mina tankar ifall jag inte skulle överleva natten och jag känner mig stressad att hinna sova ett par timmar innan avkomman ska ha nästa nattmål)

UPPDATERING!
-Du Trazan
- Tigern
- Vadå Tigern?
- När vi lirar med bandet heter jag Tigern. Ett artistamn som man säger
- Aha, du Tigern?
- Ja
- Skönt att vara på skiva igen, va?
- Ja det var ett tag sedan så det är väl lika bra att köra igång direkt. Gillar du fisk?
- Va? Nä usch!
- Ja jag vet att du hellre går vilse i pannkakan, men jag tror att den här fisken hellre kalasar på dig än på pannkakor, alltså. Take it, Zebran!

Just pirajan Maja var inte så förtjust i kött. Men det finns ju andra fiskar som är det. Hajar till exempel.
Schantana klev intet ont ananande ner i vattnet i delfinariet. Äntligen skulle hon få simma med delfinerna! Vad hon inte visste var att bananerna hade varit där och bytt bassäng på delfinerna och vithajjarna... Hon hade tur och klarade sig upp med bara en skråma, men hon blev så förbannad att hon svor att flytta så långt från bananerna som det bara gick.

SCHANTANA var BYBO

DagDL 0:00
NattDL 11:00

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 253
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 026
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 775
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 238
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp 2025