Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska läsa ikapp mig från gårdagens röstning, men vill svara på det här först. Jag ändrade från LenaH till dig igår helt enkelt för att jag inte visste någonting om någon av er, men då LenaH fick två röster på sig direkt, så OM hon är god skulle det vara onödigt att hon åkte när iaf jag mest la en röst för att ha någon att rösta på. Då bytte jag till dig, eftersom du då inte hade någon röst på dig.

Sedan började du bete dig knepigt och jag var ändå ganska nöjd med mitt röstval. Måste läsa ikapp mig för att se vad det var jag reagerade på igår, idag har jag redan nämnt tvillingdiskussionen och att du hävdar att jag godförklarar två personer som jag inte alls godförklarar.

Om jag hade haft några säkra kunskaper om vilken roll paddington och lenaH har, (dvs vi bortser från onda spionen helt), så skulle jag vara ulv och då skulle jag definitivt inte säga någonting om den magkänsla jag fått för paddington.

Här @quarter4ever

@quarter4ever apropå det vi pratade om förut, har nu hört om ett föl som föddes då fölvakten sov (!) i ett par timmar och ett föl som föddes under dagen utan övervakning då ägaren var iväg och de brukar inte föla dagtid. :banghead:

bara så ni vet så öppnade jag just min tredje öl för kvällen så tar INTE ansvar för felskrivningar och syftningsfel:cool:

det intressanta för mig i leken just nu är vilka ni funderar över och vilka ni vill rösta på:)

( I ESC har jag redan röstat :p )

Ok, just nu tycker jag @Lilltess känns skum, @quarter4ever ger inget utslag hos mig direkt för att hon tyckte Sookie var ulvig - vi var väl 5 till som tyckte det. :o Utom @fio då som fick kalla fötter när det var över....?

@Habina brukar bita sig fast vid en i taget - ibland rätt, ibland fel men det säger mig ingenting om hennes roll.

@Artline är väldigt osynlig och ja, jag vet att det finns mer spännande saker att göra än att leka men det är lite ulvArtbeteende att vara lite osynlig och följsam så jag sätter en minneslapp på henne.

Jag är på sida 14 just nu. Det går inte fort att läsa. Nu vet jag inte om det säger något om mig men jag såg fios röständring igår innan jag skickade min röst (som jag då precis hade skrivit). Men det var sookie jag tyckte var skummast då.

@Artline är väldigt osynlig och ja, jag vet att det finns mer spännande saker att göra än att leka men det är lite ulvArtbeteende att vara lite osynlig och följsam så jag sätter en minneslapp på henne.
Jag är väl inte följsam :p Osynlig möjligtvis men det är jag ofta i början av lekarna oavsett roll.

verkar som Q och Lilltess hamnat på lite kollisionskurs idag, de verkar helt enkelt inte prata samma språk idag och verkar istället för att försöka förstå vad den andra menar - gräva sig djupare ner. Samtidigt vet jag vad Lilltess reagerade på ursprungligen och det var hur Q formulerade sig igår kring Sookie och LenaH vilket var en av anledningarna till att jag röstade på Q igår. Jag tror inte att Q menade det hon skrev men det är hur* vi som läser den texten tolkar det som och nu när Q blir ifrågasatt så hamnar hon i försvarsläge.

*edit: -ändrade ett "vad" till "hur" så det syns tydligare vad jag försöker säga

Ni nattugglor tar knäcken på mig, min hjärna fungerar inte så här sent på kvällen... :arghh: Just nu är den jag reagerar på Lilltess men jag måste nog läsa igenom igen för att se om jag reagerar rätt.

jag efterlyser igen @bumpo
så det inte blir som i förra leken då hon var god och fick röster på sig ( bla från mig ) bara för att hon inte var närvarande ( sedan HAR jag förståelse :heart )

jag funderar mest på artline, LenaH ( faktiskt :p ) och Paddington med och lite som eftersläpare Lilltess , känner att jag liiite kan förstå henne och oavsett ingen jag vill syna ikväll.
Fio är ingalunda avskriven heller från min lista ......

jag funderar mest på artline, LenaH ( faktiskt :p ) och Paddington med och lite som eftersläpare Lilltess , känner att jag liiite kan förstå henne och oavsett ingen jag vill syna ikväll.
Fio är ingalunda avskriven heller från min lista ......
och den listan är baserad på det jag skrivit tidigare i leken och grundar sig mycket i det som hände kring DL1 :)

är väldigt glad över att alla är tillbaka m sina ordinarie inloggningar - hade blivit förvirrande om Olinda, ANW/Begränsad utgåva och slutligen en speedad Paow oxå dykt upp i leken oxå! :D
Kan det ha varit detta inlägg Habina tänkt på när hon sa att Paddi sagt att hon inte fick vara paow?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 616
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 862
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 453
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka