den var för sen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
den var för sen...
Raring, sätt alkolås på tangentbordet nu....jag är iaf det ena - gissa vilket![]()
Nejdå men jag trodde Paddi jämnade ut.Haha, nä men jag har ju färre röster.Eller har jag glömt någon twist med rösterna?
![]()
Meddelandena upphör om båda tvillingarna dör (eller alla ulvarna för den delenbtw @Blacksmithfarm visst är det så att onda spionen får skicka meddelanden även om goda spionen är död?
nu är jag inte LL men jo så tolkar jag reglernabtw @Blacksmithfarm visst är det så att onda spionen får skicka meddelanden även om goda spionen är död?
Nejdå men jag trodde Paddi jämnade ut.![]()
Själv måste jag sova. Typ nu.Nä då hade jag varit helt hysterisk. Nu hoppas jag bara att jag har helt fel i mina misstankar.![]()
Själv måste jag sova. Typ nu.
jag kan inte sova förrän jag vet vad som häntSjälv måste jag sova. Typ nu.
Stämmer som hemlig och Paddi sa. Så länge minst en ulv och en tvilling och spionen själv lever får meddelande skickas.btw @Blacksmithfarm visst är det så att onda spionen får skicka meddelanden även om goda spionen är död?
Ska jag svara på detJag ser i kors nu och inte av samma anledning som @quarter4ever och @fio men jag behöver uppenbarligen uppgradera ulvradarn.
Har jag fel om q?
Du har ju redan gjort det så iofs då.Ska jag svara på det![]()