Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Buke laggar:arghh: - hoppas att detta postas som det ska nu.

UPPDATERING!
Lilltess hade funderat länge och väl över vad hon skulle bli när hon blev stor. Hon ville bli en byråkrat. För de höll på med pärmar och papper och så hade de fikaraster och åt bullar, precis som på lekis. Perfekt! Varken nattskift eller jour - det passade henne bra.
Hon var nöjd med sitt karriärval - ända tills bananerna anlände till staden. Det blev så mycket arbete att stackars Lilltess blev utbränd.
Men intet ont utan något gott. Hon fick en lång och härlig Hälsoresa med spa och underbara dagar i solen innan hon packade ihop och flyttade till en annan stad, en utan bananer.

LILLTESS var BYBO

NattDL 11:00
DagDL 0:00

Om min teori kring onda spionen stämmer, så skulle hemlig vara ond spion. Hon röstade på mig idag, för att jag är helt rätt ute? :idea:

Jag fortsätter vara misstänksam mot Quarter4ever, men behöver granska rösterna på lilltess (ja, även de andra rösterna förstås) imorgon ifall jag inte blir käkad (av fio? :p).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 407
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 055
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 798
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 344
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka