eftersom jag känner mig lätt frustrerad efter gårdagens konstiga icke-teoriande sas inför DL så har jag liksom inte kunnat sova och har gått tillbaka till lite tankar jag haft innan under leken för att försöka bena upp ett och annat
Först och främst har jag funderat över varför käkades Schantana? Det kändes ändå liiite otippat ? visst andra leken etc etc- men det brukar mest vara att man lynchas pga man inte har "frikort" längre för att man är helt ny - såsom skedde med Sookie tex
Så eftersom Schantana inte hade så många inlägg tog det mig inte så lång tid att läsa igenom dem och sedan läste jag igenom vad jag själv noterat i börja av leken och jag fastnade på detta:
"Man får kramp, skulle bott i en svamp.

" som hon skrev första dagen och det fick mig att skriva ängel? försöker verka vara ängel? som kommentar på henne.
Och faktiskt så kan jag tro att lyan kunde få samma tanke , + att goda spionen var ute och vi hade den onda kvar = de trodde inte att ängeln skyddade sig själv första natten och gick efter den som de trodde var ängel.
jag tycker den tanken känns som den kan vara rätt ute iaf.
Jag tror inte att lyan fått någon rad av större info igår från onda spionen ,om det nu var de som fick den första raden , iom att ingen riktig spioninfo fanns att tillgå igår, risken finns ju att de får det efter inatt dock.....

fast vem vet vem som fått första inforaden? det skulle ju lottas så bara mottagarna av spioninfon vet ju vem som står på tur att få infon inatt ( såtillvida inte ulvarna käkar onda spionen- DET vore ju lyckat iofs

)
Jag får ju tillstå att jag tycker att
Paddington och
LenaH inte känns som sina "vanliga goda jag" direkt, och jag reagerar lite på att de båda två inte alls kommer in med tankar eller röster tidigt igår med tanke på att de skulle vara upptagna enligt vad de sagt innan? - kändes med som att de avvaktade och kom in typ EFTER jag annonserat att JAG skulle vara upptagen

Dvs så sent att jag skulle vara upptagen....

Jag funderar även över
Artline som jag tycker avgör igår med sin röst på Lilltess så det inte ska gå åt
habina , vilken jag hyser synnerligen starka misstankar emot, som jag skrev redan igår och det känns ju som att om någon "räddades" igår så var det Habina- så ja jag har starka misstankar ditåt....
Men här VET jag ju inte om allt detta stämmer - men det är det känslan jag får iaf .....Hoppas jag får chansen att bli klokare imorgon - men å andra sidan kan det finnas bättre personer än mig att ta reda på det......